  • 1. Data: 2009-03-14 10:33:48
    Temat: współdzielenie plików
    Od: niusy <o...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam nadzieję, że to odpowiednia grupa na moje pytanie:)

    Chodzi mi o skonfigurowanie udostępniania plików w WinXP. Udostępniam na
    nim katalog i gdy to zrobię, wszystkie pliki są dla mnie (na innym kompie)
    dostępne. Jednak gdy w katalogu pojawiają się nowe pliki, to są już one dla
    mnie nieczytelne.
    Muszę wtedy wyłączyć współdzielenie i włączyć ponownie i wtedy działa
    znowu.

    Czy idzie jakoś zrobić, żeby wszystkie pliki w udostepnionym katalogu były
    zawsze czytelne?

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Pozdr
    Maciej

  • 2. Data: 2009-03-14 12:44:49
    Temat: Re: współdzielenie plików
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "niusy" napisał:

    > Mam nadzieję, że to odpowiednia grupa na moje pytanie:)

    Z ciekawości - na jakiej podstawie tak sądzisz? Czy na podstawie FAQ tej
    grupy, który z pewnością przeczytałeś, czy też na podstawie lektury
    ostatnich postów z ostatnich kilku przynajmniej dni, co też niewątpliwie -
    zgodnie z Netykietą - uczyniłeś?

    > Chodzi mi o skonfigurowanie udostępniania plików w WinXP.

    Zatem zapytaj na pl.comp.os.ms-windows.winnt, gdzie ustawiam FUT.

    > gdy w katalogu pojawiają się nowe pliki, to są już one dla mnie
    > nieczytelne.
    > Czy idzie jakoś zrobić, żeby wszystkie pliki w udostepnionym katalogu były
    > zawsze czytelne?

    Włożyć mocniejszy zasilacz, widocznie ten co masz nie ma wydajności prądowej
    potrzebnej do rozpędzenia bitów w tych nowych plikach do prędkości 100 Mb/s,
    tak aby dotarły bez przeszkód do drugiego komputera.

    JoteR