  • From: "radxcell" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: kolizja - OC Compensa czy AC PZU?
    Date: Sun, 21 Feb 2010 23:17:13 +0100

    Przedwczoraj kierowca Toyoty Hilux ruszający z miejsca przy krawężniku nie
    zauważył, że za Hiluxem stoi Fiesta [1]

    W związku z czym przyładował mi centralnie w maskę, przy okazji urywając prawy
    reflektor.

    I tu mam dylemat.

    Czy robić to z jego OC (Compensa) czy z mojego AC (PZU) z regresem do sprawcy?
    Nie wiem jakie warunki daje Compensa, nie chcę też, żeby mi PZU naliczyło szkodę
    całkowitą. Chce miec po prostu naprawiony dobrze samochód.

    Wartość samochodu na AC to bodajże 3400 PLN. Do wymiany maska i prawa lampa.
    Przynajmniej tak wymieniłoby ASO BMW w duecie z Allianzem.

    Fiestę również zamierzam robić w ASO, tyle ze Forda.

    pozdr, rdx
    [1] http://radxcell.nora.pl/2008/10/16/ford-fiesta.html
    --