  • 1. Data: 2014-03-23 11:07:08
    Temat: komputery poleasingowe Dell , HP itp.
    Od: Grzegorz <b...@N...pl>

    co sądzicie o tych komputerach jako komputer do domu [ internet i filmy
    ] , czy warto się takimi komputerami interesować , mam na mysli Dell,a
    755 slim lub jego odpwiednik HP

  • 2. Data: 2014-03-23 20:06:13
    Temat: Re: komputery poleasingowe Dell , HP itp.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-23 11:07, Użytkownik Grzegorz napisał:
    > co sądzicie o tych komputerach jako komputer do domu [ internet i filmy
    > ] , czy warto się takimi komputerami interesować , mam na mysli Dell,a
    > 755 slim lub jego odpwiednik HP

    Piszę ogólnie o polizingowacach.
    Zalety: tanie w zakupie, można troszkę rozbudować.
    Wady: słaba możliwość rozbudowy (zwłaszcza wersje slim i podobne),
    drogi serwis i często niemożliwość zastąpienia padniętej płyty
    głównej jakimś tanim zamiennikiem, sporo z zestawów ma fabryczne
    wady jak np. skopana czyli wolniejsza obsługa USB czy SATA.

    Podsumowanie: jako komputer do internetu i torrentów kupiłem
    polizingowca, GMAX3000 daje rade nawet z monitorem 1600x1200.
    Jedynie Windows7 ma skopana obsługę pamięci i trzeba całość
    co kilka dni zresetować. jak możesz to zostań przy XP.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-03-23 20:49:18
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <b...@N...pl> napisał w wiadomości
    > co sądzicie o tych komputerach jako komputer do domu [ internet i filmy ]
    > , czy warto się takimi komputerami interesować , mam na mysli Dell,a 755
    > slim lub jego odpwiednik HP

    Nie warto, zasilacz inny niż standardowy, płyta główna w mało popularnym
    formacie BTX, u kolegi padły porty USB a nie ma nawet PS2 do klawiatury (a
    wypisuje, że brak klawiatury i nie chce się uruchomić :-) ).

  • 4. Data: 2014-03-23 21:55:26
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 23 Mar 2014 20:06:13 +0100, RadoslawF napisał(a):

    (ciach...)
    > Podsumowanie: jako komputer do internetu i torrentów kupiłem
    > polizingowca, GMAX3000 daje rade nawet z monitorem 1600x1200.
    > Jedynie Windows7 ma skopana obsługę pamięci i trzeba całość
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > co kilka dni zresetować. jak możesz to zostań przy XP.

    Hę? :-O

    [ People choose the paths that grant them the greatest rewards for the ]
    [ least amount of effort. ("House M.D. 1e01 Pilot") ]

  • 5. Data: 2014-03-24 09:02:57
    Od: "B.G" <o...@w...com.eu>

    Dnia 23-03-2014 o 20:49:18 nom <n...@u...gazeta.pl> napisał(a):

    > Nie warto, zasilacz inny niż standardowy, płyta główna w mało popularnym
    > formacie BTX, u kolegi padły porty USB a nie ma nawet PS2 do klawiatury
    > (a wypisuje, że brak klawiatury i nie chce się uruchomić :-) ).

    A gwarancja, od czego?
    Od dawna takimi maszynkami "zarażam" rodzinę i znajomych (jeśli akurat
    szkoda im funduszy na nowe) i są w 150% zadowoleni. A ci którzy zamienili
    stare wyjące blaszane pudło made in garaż + tanie części - na takie
    firmowe pudło, to nie chcą prawie wierzyć, że jest koło tego tak cicho -
    ciszej niż koło laptoka któremu zadało się coś do zrobienia :)

    Jeden jedyny raz zdarzyło mi się że polisingowiec odmówił posługi w czasie
    gwarancji na niego. Sprzedawca bez żadnego problemu wymienił połowę budy
    (tą z uszkodzoną płytą główną) na inną + nowy bieg gwarancji.

    --
    B.G

  • 6. Data: 2014-03-24 10:26:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-23 21:55, Użytkownik Przemysław Ryk napisał:

    > (ciach...)
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Hę? :-O

    "Hę?" słucham ?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2014-03-24 16:25:40
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "B.G" <o...@w...com.eu> napisał w wiadomości
    > Dnia 23-03-2014 o 20:49:18 nom <n...@u...gazeta.pl> napisał(a):

    > A gwarancja, od czego?

    A to kolega kupował, więc nie wiem na ile miał gwarancję, ale padło rok po
    zakupie, najpierw zasilacz, kupił jakiś za 130zł (nietypowe wymiary), potem
    padła płyta, więc się nie opłacało reanimować i za 500zł kupił nową płytę,
    procesor i pamięć.

  • 8. Data: 2014-03-24 19:18:35
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 24 Mar 2014 10:26:14 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > "Hę?" słucham ?

    No tak się konkretnie zastanawiam, gdzie Windows 7 ma skopaną ową obsługę
    pamięci, żeby zostawać przy XP.

    [ Masz ochotę kupić telefon w sklepie komoorki.pl? Usiądź i poczekaj, aż ]
    [ Ci przejdzie. Więcej na http://maverick.jogger.pl/2011/01/21/bez-tytulu/ ]

  • 9. Data: 2014-03-24 20:35:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-24 19:18, Użytkownik Przemysław Ryk napisał:

    > No tak się konkretnie zastanawiam, gdzie Windows 7 ma skopaną ową obsługę
    > pamięci, żeby zostawać przy XP.

    To następnym razem zadaj pytanie otwartym tekstem.

    Ma jakieś problemy przy zwalnianiu pamięci.
    Rzuca się to w oczy w kompach które chodzą non stop.
    Jak włączasz na kilka godzin i wyłączasz po pracy to
    faktycznie nie zauważysz. Po kilku dniach pracy kompa widać
    że zaczyna brakować pamięci, strasznie mieli pamięcią
    wirtualną i system tak zwalnia że pozostaje tylko reset.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2014-03-24 23:58:35
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 24 Mar 2014 20:35:35 +0100, RadoslawF napisał(a):

> [...]
    > że zaczyna brakować pamięci, strasznie mieli pamięcią
    > wirtualną i system tak zwalnia że pozostaje tylko reset.

    Dobrze, że moje o tym nie wiedzą (tak - chodzą 24/7). Na jednym owszem - z
    czasem coraz więcej konsumuje usługa audio, ale jest to związane z
    poronionymi sterownikami Creativea do X-Fi, a nie Windows samym z siebie.
    Tyle tylko, że do restartu usługi, to ja wcale nie potrzebuję restartu
    komputera. :)

    [ Nie ma cięższego zajęcia niż noszenie skrzynek z cudzą wódką. ]
    [ (znalezione w necie) ]