  • 1. Data: 2009-05-10 18:37:15
    Temat: konwerter 4 wejscia brak paczki TVn
    Od: "Kazimierz" <n...@n...pl>

    Witam,

    Mam 1 antenę z konwerterem na 4 wejscia.
    Podlaczone są 2 dekodery Cyfry.
    Oba maja swoje karty.
    Poroblem polega na tym że na 2 z nich (strong) nie ma TVN,TVN24.
    TZN nie tylko nie ma bo na karcie nie ma uprawnień ale nie zapla sie nawet
    lampka "sygnał". Strong ma taka jedną z diód.
    NI ebardzo wiem w czym może być przyczyna. Inne kanały są, tych akurat nie
    ma .
    Moze antena za mała? (60 cm)
    Ma ktos jaką rade?
    Pozdrawia

    martels

  • 2. Data: 2009-05-10 18:38:27
    Temat: Re: konwerter 4 wejscia brak paczki TVn
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lampka "sygnał". Strong ma taka jedną z diód.
    > NI ebardzo wiem w czym może być przyczyna. Inne kanały są, tych akurat nie

    ==============================
    Może to być tak , że konwerter jest przeznaczony do obsługi
    multiswicza i dwa wyjścia maja polaryzacje pionową , a drugie
    dwa poziomą .

  • 3. Data: 2009-05-11 05:52:12
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Kazimierz pisze:
> [...]
    > lampka "sygnał". Strong ma taka jedną z diód.
    > NI ebardzo wiem w czym może być przyczyna. Inne kanały są, tych akurat nie

    napisz czy obydwa są takie same dekodery, jaki to konwerter (powinien
    być to quad) i czy masz tvn7, i tvp1 bo o tym nie piszesz.
    Antena nie jest za mała.
    wczytaj liste jeszcze raz.

    pawell