  • 1. Data: 2009-05-11 14:28:24
    Temat: Ferguson DF-9000 PVR + TNK
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Witam,
    Jest promocja, w której "dają" tuner Ferguson DF-9000 PVR z dyskiem 80
    GB z kartą Telewizji na kartę o wartości 49 zł, a wszystko w sumie za
    około 350 zł.
    np. tu:
    http://www.satsklep.com.pl/index.php?s=produkt&id_pr
    od=578&id_kat=273&id_typu=0
    Mam zatem pytanie, czy tuner jest godny uwagi (np. czy się nie psuje
    albo czy ma stabilny soft) i czy Waszym zdaniem jest to zestaw wart tej
    ceny.
    Pozdrawiam,

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 2. Data: 2009-05-11 19:23:15
    Temat: Re: Ferguson DF-9000 PVR + TNK
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:

    >Mam zatem pytanie, czy tuner jest godny uwagi (np. czy się nie psuje albo
    >czy ma stabilny soft) i czy Waszym zdaniem jest to zestaw wart tej ceny.

    Kilka lat temu zawieszał się na sekundę co kilka minut, nie wiem czy soft
    poprawiono od tego czasu w tym względzie.

  • 3. Data: 2009-05-11 19:58:34
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Kilka lat temu zawieszał się na sekundę co kilka minut, nie wiem czy
    > soft poprawiono od tego czasu w tym względzie.

    Podobno poprawiono soft i współpracę z kartami C+, co wymagało małej
    modyfikacji sprzętu. No i ciekawe jak się to sprawuje teraz.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 4. Data: 2009-05-12 05:45:39
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Podobno poprawiono soft i współpracę z kartami C+, co wymagało małej
    > modyfikacji sprzętu. No i ciekawe jak się to sprawuje teraz.

    pracuje dobrze.
    za tą kase dobry sprzęt z pvr.

    pawell