  • 1. Data: 2022-05-23 16:49:45
    Temat: korki
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Jako ze Wroclaw robi ambitne remonty torów tramwajowych,
    to mam okazje obserwowac rozne ciekawostki.

    Dzisiejsza - 1 km/h.

    A wszystkiemu winne ... nawet nie zwezenie.
    Zajeli (Jana Pawla 2) pol jezdni, ale dwa pasy na wprost zostaly.
    Tylko musza ominąc płotek dosc ostrym łukiem.

    I wystarcza na godzine czekania.

    J.

  • 2. Data: 2022-05-24 19:34:54
    Temat: Re: korki
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-05-23 o 16:49, J.F pisze:

> [...]
    > Zajeli (Jana Pawla 2) pol jezdni, ale dwa pasy na wprost zostaly.
    > Tylko musza ominąc płotek dosc ostrym łukiem.

    Jest jeden niezawodny sposób na manie korków w lotto.

  • 3. Data: 2022-05-24 21:42:49

    Mon, 23 May 2022 16:49:45 +0200, w
    <uzidov3sk2n1.1h0fgqc30xb58$.dlg@40tude.net>, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > Zajeli (Jana Pawla 2) pol jezdni, ale dwa pasy na wprost zostaly.
    > Tylko musza ominąc płotek dosc ostrym łukiem.

    Bo we Wrocławiu nie umie się w sygnalizację, stąd całkiem niezła infrastruktura
    skutecznie hamowana taktyką start-stop.

    A po drugie to średnia umiejętności kierowców dramatycznie spada.