  • 41. Data: 2023-10-02 22:51:58
    Temat: Re: kradzieże na game boya
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 20:03 J.F <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Dlaczego?
    > Owszem, jakby był wypadek jakiś, śmiertelny w szczególności.

    Wyżej napisałem przecież, że "pójdziesz siedzieć za gnoja bo się gdzieś
    rozwali
    przez Ciebie."
    Nie chodzi o samo wyłączenie, ale o wypadek spowodowany wyłączeniem, w
    którym ucierpiał złodziej i być może ktoś postronny.

    TG

  • 42. Data: 2023-10-03 01:57:24
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    [...]
> [...]
    > Nie chodzi o samo wyłączenie, ale o wypadek spowodowany wyłączeniem, w
    > którym ucierpiał złodziej i być może ktoś postronny.

    Hmm a nie wystarczy tablica z ostrzeżeniem? Na energetyce są i nikt do
    pierdla nie idzie jak ktoś otworzy i się zawęgli.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 43. Data: 2023-10-03 16:45:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

> [...]

    > Jakbyśmy mieli prawo Teksasu to by to pewnie przeszło, u nas na bank paka

    Ale to się zdalnie nie wyłącza, u mnie był immobilizer który bez "pilota"
    pozwalał uruchomić silnik, ale po 30 sek. najpierw robił dyskotekę na
    zegarach, potem silnik zaczynał przerywać aby ostatecznie się wyłączyć
    całkowicie. Kierownica się nie blokowała. Teraz mam immobilizer, ale się po
    prostu "silnik" nie uruchomi bez "pilota". Ale tamto rozwiązanie było IMO
    lepsze, bo zaskakiwało złodzieja na środku ulicy, gdzie nawet chcąc nie
    chcąc miałby utrudnioną "diagnozę" niż gdzieś na parkingu wiedząc że musi
    szukać zanim odjedzie.

    > Dużo większe absurdy się tu zdarzały.

    Jakiś przykład analogiczny?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 44. Data: 2023-10-03 18:16:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.10.2023 o 16:45, Myjk pisze:

> [...]
    > lepsze, bo zaskakiwało złodzieja na środku ulicy, gdzie nawet chcąc nie
    > chcąc miałby utrudnioną "diagnozę" niż gdzieś na parkingu wiedząc że musi

    Dokładnie.

    > Jakiś przykład analogiczny?

    Najlepiej sygnaturę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 45. Data: 2023-10-06 16:44:12
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Sep 2023 14:13:43 +0200, Myjk napisał(a):

> [...]
    > ponoć było podejrzenie zlecenia kradzieży pojazdu. Nie pierwsze podejrzenie
    > zresztą, bo w wyniku mojego zdarzenia oczywiście rozmawiałem z
    > ludzmi/znajomymi, i się okazało że większość ludzi którym ukradną samochód
    > jest to zarzucane. Przy okazji tych dyskusji dowiedziałem się, że jednemu
    > gościowi też ukradli takiego Outlandera jak mój, czyli PHEV (tylko 2020
    > wersja z USA), a wcześniej skopiowali tablice i walnęli na nie dwa inne
    > Outlandery. Gość miał wezwanie na badanie wariografem, bo mu zarzucili że
    > ukradł sobie tamte dwa samochody i jeszcze swój potem.

    Qrde, ja w swoim PHEV też mam pastylkę.

    Mam włączony fabryczny alarm, bez pilota w "dołku" i bez pastylki nie da
    się uruchomić.
    Myślałem układ z pastylką usunąć - bo co bym zrobił, gdyby np, gdzieś za
    granicą się zepsuł?
    Drugi powód to dość długie smyrganie w odpowiednim miejscu, zanim pastylka
    zagada z immo - to mnie wkurza, a w razie niebezpieczeństwa nie ma
    możliwości wsiąść szybko do samochodu i odjechać.

    Ale w takim razie chyba zostawię pastylkę, ewentualnie cały jej układ
    zamienię na mechaniczny ukryty wyłącznik. Albo kontaktron i magnes.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 46. Data: 2023-10-06 17:42:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 6 Oct 2023 16:44:12 +0200, Adam

> [...]
    >
    > Ale w takim razie chyba zostawię pastylkę, ewentualnie cały jej układ
    > zamienię na mechaniczny ukryty wyłącznik. Albo kontaktron i magnes.

    Ja mam immo EXPERO, to po prostu dodatkowy "pilot", nie muszę na szczęście
    nic przykładać (analogicznie miałem w Mazdzie6), trzeba po prostu mieć
    "pilota". Mankamentem jest, że trzeba raz na rok baterię wymieniać.

    --
    Pozdor
    Myjk