  • 1. Data: 2023-11-18 20:45:00
    Temat: Telemagazyn
    Od: ALEX Martinez <a...@b...pl>

    Witam
    Używa ktoś apki Telemagazyn?
    Zauważyłem że zablokowane są powiadomienia. I w ustawieniach powiadomień
    i w ustawieniach aplikacji suwak od włączania/wyłączania wyszarzony.
    Wczoraj jeszcze wszystko było ok, dziś cisza.
    Zainstalowałem też w telefonie żony i też powiadomienia zablokowane.
    Andek 13 i andek 13.

    --
    ALEX Martinez
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 2. Data: 2023-11-20 13:27:40
    Temat: Re: Telemagazyn
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Nov 2023 20:45:00 +0100, ALEX Martinez wrote:
> [...]
    > Wczoraj jeszcze wszystko było ok, dziś cisza.
    > Zainstalowałem też w telefonie żony i też powiadomienia zablokowane.

    Update jakiegos nie bylo?

    Te nowsze Androidy tez potrafia wyłaczac uprawnienia, lub poczekac do
    pierwszego uzycia ... choc przy powiadomieniach to chyba nie powinny.
    Teraz mam xiaomi, on ma osobne uprawnienia/ustawienia do powiadomien.

    J.

  • 3. Data: 2023-11-20 14:07:25
    Od: ALEX Martinez <a...@b...pl>

    W dniu 20.11.2023 o 13:27, J.F pisze:

    > Update jakiegos nie bylo?

    Update .13.11, problem 18.11

    > Te nowsze Androidy tez potrafia wyłaczac uprawnienia, lub poczekac do
    > pierwszego uzycia ... choc przy powiadomieniach to chyba nie powinny.
    > Teraz mam xiaomi, on ma osobne uprawnienia/ustawienia do powiadomien.

    Problemem nie jest to, że andek wyłączył powiadomienia, bo wiem gdzie
    się je włącza/wyłącza. Problemem jest to, że andek zablokował możliwość
    włączenia powiadomień.

  • 4. Data: 2023-11-20 21:16:26
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 18.11.2023 o 20:45, ALEX Martinez pisze:
> [...]
    > Wczoraj jeszcze wszystko było ok, dziś cisza.
    > Zainstalowałem też w telefonie żony i też powiadomienia zablokowane.

    Używam, ale nie próbowałem włączać powiadomień.

    Teraz jak patrzę, to aplikacja w ogóle nie ma funkcji powiadomień, a
    przypomnienia o programach wpisuje do kalendarza (można wybrać kalendarz).

    Albo mówi, że wpisuje, bo u mnie przy próbie użycia w kalendarzu nic się
    nie pojawiło.

    MJ

  • 5. Data: 2023-11-21 07:05:34
    Od: ALEX Martinez <a...@b...pl>

    W dniu 20.11.2023 o 21:16, Michał Jankowski pisze:

    > Używam, ale nie próbowałem włączać powiadomień.
    >
    > Teraz jak patrzę, to aplikacja w ogóle nie ma funkcji powiadomień, a
    > przypomnienia o programach wpisuje do kalendarza (można wybrać kalendarz).

    Jeśli masz to na myśli, to ma powiadomienia dla seriali/programów
    odcinkowych i wpisy do kalendarza dla filmów/programów pojedyńczych:
    https://play.google.com/store/search?q=telemagazyn&c
    =apps&hl=pl&gl=US

    > Albo mówi, że wpisuje, bo u mnie przy próbie użycia w kalendarzu nic się
    > nie pojawiło.

    Bo wpisy do kalendarza idą na konto/serwer google, po paru minutach jest
    synchronizacja i pojawiają się na smartfonie.

  • 6. Data: 2023-11-21 15:11:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 Nov 2023 21:16:26 +0100, Michał Jankowski wrote:

> [...]
    >
    > Albo mówi, że wpisuje, bo u mnie przy próbie użycia w kalendarzu nic się

    Hm, powiadomienia widze, wiec chyba jednak ma.
    Powiadomienia są o pojedynczych programach, seriale moze lepiej w
    kalendarz.

    J.

  • 7. Data: 2023-11-21 16:45:16
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Albo mówi, że wpisuje, bo u mnie przy próbie użycia w kalendarzu nic się

    Bo trzeba nadać uprawnienia do kalendarza.

    BTW u mnie Andek 13 i powiadomienia też są wyszarzone a w
    opcjach/zarządzanie nie można włączyć powiadomień.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 8. Data: 2023-11-21 19:32:00
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Bo trzeba nadać uprawnienia do kalendarza.

    Ma uprawnienia i nic to nie daje.

    > BTW u mnie Andek 13 i powiadomienia też są wyszarzone a w
    > opcjach/zarządzanie nie można włączyć powiadomień.

    W ogóle uprawnienie 'powiadomienia' nie występuje przy tej aplikacji
    (ani udzielone, ani nieudzielone, ona nie występuje o takie uprawnienie).

    MJ

  • 9. Data: 2023-11-22 16:51:30
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.11.2023 o 19:32, Michał Jankowski pisze:

    > Ma uprawnienia i nic to nie daje.

    > W ogóle uprawnienie 'powiadomienia' nie występuje przy tej aplikacji
    > (ani udzielone, ani nieudzielone, ona nie występuje o takie uprawnienie).

    U mnie wygląda to tak https://i.imgur.com/O0ZBhB8.png

    Nie kombinowałem z założeniem konta...może dopiero wtedy się aktywuje?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>