  • 1. Data: 2022-04-16 15:44:14
    Temat: laser raz jeszcze
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    kilka miesiecy temu temat o zastosowaniu lasera o mocy od 50W do 150W do psucia oczu
    potencjalnym najeźcom spotkał się z przyjęciem jak śledź na wielkanoc. Dzisiaj
    sytuacja jest trochę inna, dlatego powtarzam temat. Pierwsze i w zasadzie
    najważniejsze pytanie to czy praktycznie, nie korzystając z techniki kosmicznej, da
    się zogniskować wiązkę lasera w odległości minimum 50-75 żeby uzyskać taką moc plamki
    lasera żeby spowodowała minimum przejściowe wymagające leczenia poparzenia oczu.
    Wskazane było by nieodwracalne uszkodzenie, ale czasowe też będzie dobre. Tak wiem i
    nie potrzebuje pouczania w zakresie że taka broń jest zakazana. Zakazane jest również
    zwiazywanie cywilom rąk na plecach i strzelanie im w plecy, bombardowanie szpitali i
    innych obiektów cywilnych. Niedopuszczenie pomocy humanitarnej do oblężonych miast w
    których ludzie umierają z braku wody i jedzenia. Ktoś coś ma do powiedzenia w
    sprawach technicznych a nie moralnych?

  • 2. Data: 2022-04-16 19:47:29
    Temat: Re: laser raz jeszcze
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 16 April 2022 at 15:44:15 UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    których ludzie umierają z braku wody i jedzenia. Ktoś coś ma do powiedzenia w
    Zenek, jesteś cienki jak wieżowiec w Nowym Jorku
    a goopi jak mój but z lewej nogi

    Nie wolno ani myśleć o wykorzystaniu laserów i ONZ musi zakazać i karać dożywociem,
    \
    bo Chinc zyk naprodukuje miliony laserów i Zenki będą błyskać po budynkach, ulicach,
    samochodach, wywołując
    tysiące, miliony wypadków

    A pierwsze to ic h zaczną używac myśliwi do obezwładniania zwierząt nocą, do
    oślepiania ryb
    i ta patologia nigdy się nie skonczy,
    gdy idioci otworzą rynek, a Chinczyk tego syfu naprodukuje tony

    Nikt wtedy nie będzie ryzykował wyjścia na ulic ę, jazdy samochodem bez specjalnych
    okularów ochronnych
    i tak już do końca świata.

    A dodatkowo, operatorzy ploterów laserowych używają osłon, okularów, chroniącyc h
    przed laserami
    a hurtownie chinskie sprzedaja tysiące projektorów laserowych
    i niech tylko glupek zwiększy moc lasera ze 100mW do Wattów i oślepionych będą
    tysiące

    Kierowca samochodu raz oślepiony laserem będzie niezdatny do użytku minuty, godziny,
    dzien, tydzień

    Zatem dożywotni zakaz używania laserów jako broni i jedyna kara za użycie, dożywocie
    bo antylaserem jest osłona lustrzana, pryzmatyczna
    i z jednego promienia laserowego pojawi się 100 promieni i każdy będzie uszkadzał
    wzrok
    bo wzrok uszkadza i oślepia już ten tani chinski laser z ,marketu, z uwagi na
    kolimację, czyli skupienie wiązki na dużej odległości

    a idiotów, Zenkow, nigdy nie brakowało, co będą oślepiać sąsiadów, dzieci, kobiety,
    psy, koty

  • 3. Data: 2022-04-16 20:09:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 16 kwietnia 2022 o 19:47:30 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
> [...]

    wzrok
    > bo wzrok uszkadza i oślepia już ten tani chinski laser z ,marketu, z uwagi na
    kolimację, czyli skupienie wiąz mi imki na dużej odległości

    > a idiotów, Zenkow, nigdy nie brakowało, co będą oślepiać sąsiadów, dzieci, kobiety,
    psy, koty
    Ziewww sztuczniak ll generacji. Jaka potrzebna jest moc żeby kierowcę oślepić na
    sekundy, minuty, na zawsze. Napisałes o tym to pewno się znasz. Poza tym chcącemu nie
    dzieje się krzywda. Jak ruski na nas napadnie to nie chce czekać aż mi zwiąże ręce z
    tyłu i zastrzeli. Chcę skórę sprzedać jak najdrożej. Ty nie masz takich problemów.
    Siedzisz w pendrajwie a kopia zapasowa jest w chmurze. Ja jestem jednorazowy.

  • 4. Data: 2022-04-16 20:30:45
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 16 April 2022 at 20:09:33 UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    Siedzisz w pendrajwie a kopia zapasowa jest w chmurze. Ja jestem jednorazowy.
    Sraj się idoto
    Jak lasery raz wejdą do użycia to nigdy nie wyjdą i każdy będzie musiał instalowacc
    folie antylaserowe w oknach, zakl;adać antylaserowe okulary, wyuchodząc z chałupy,.
    antylaserowe okulary jadąc samochodem pociągiem, samolotem, czy rowerem, holajnogą

    bo każdy syf nigdy nie ginie.

    Bywałem w chinskiej hurtowni i tam lokalny goopek wlaczył na caly dzien prpojektor
    laserowy i zskierował go na sprzedawców
    i wszyscy zachorowali i się leczyli na migreny, na podrażnienie nerwy wzrokowego, na
    czerwone oczy
    bo im mrugające lasery skanowaly oczy 10 godzin dziennie przez tygodnie.

    Bo moc lasera nie ma znaczenia dla efektu oślepienia, gdy oświetlona zostaje punktowo
    siatkówka
    i oko stosuje mechanizm znany z kamer, czyli kompensację przeciw oślepieniu
    i kierowca nagl;e przestaje widziec drogę, inne samochody, pieszych na przejściu i
    powoduje wypadki.

    Zatem jak pijesz to nie pisz
    bo pierdzielisz jak potrzaskany
    a inne goopki podążą twoja myśla i jutro zaczną oślepiać laserami ludzi, kierowców na
    ulicach
    twwierdząc, że to nieszkodliwe, bo mala moc.

    Oślepia sam biały led, latarka i nie jest potrzebny laser
    ale czerwony laser przesyła dodatkowo ciepło., a ono wypala siatkówkę i wywołuje
    trwałą ślepotę
    czyli inwalidztwo

  • 5. Data: 2022-04-16 21:36:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 16 kwietnia 2022 o 20:30:46 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    >
    > Oślepia sam biały led, latarka i nie jest potrzebny laser
    > ale czerwony laser przesyła dodatkowo ciepło., a ono wypala siatkówkę i wywołuje
    To twierdzisz że czerwony laser musi być żeby wywołał trwała ślepotę. Dobrze
    wiedzieć. A na podczerwień też dobry będzie? Czerwony od zmroku do świtu widać. A
    podczerwonego oczami na moment przed wypaleniem się nie zobaczy. Kamraci tego co mu
    się wypala ślipia też go nie zobaczą. Weź sztuczniak znajdź w internecie jakiej
    mocy w watach na milimetr kwadratowy nie wolno przekroczyc żeby spowodować
    uszkodzenie oczu w czasie na przykład dziesięciu milisekund z odległości stu metrów
    przy dobrej przejrzystości powietrza. Poszukaj jeszcze jakiego układu optycznego nie
    używać żeby ze stu metrów przy typowej rurze na podczerwień o mocy 150W nie uzyskać
    średnicy plamki mniejszej niz 1,5mm. Zauważ sztuczniak że ja nie chcę nikogo
    przeciąć laserem wzdłuż na pół. Nie chcę nikogo oślepić na stałe. Chcę go trochę
    popsuć z opcją żeby miał szansę na regenerację. Chcę mu życie uratować. Bo jak będzie
    niedysponowany to po wyleczeniu może udawać że trochę nie widzi i drugi raz na front
    go nie wyślą. Na złapanych mam lepszy patent. To obcinanie dłoni i wypuszczanie.
    Nigdy więcej karabinu do rąk nie weźmie i do końca życia przy sraniu będzie sobie
    przypominał że jak by nie poszedł na wojnę a na przykład na 5 lat do więzienia za
    odmowę to by sobie normalnie dupę wycierał.

  • 6. Data: 2022-04-19 13:06:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 16 Apr 2022 06:44:14 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    > Zakazane jest również zwiazywanie cywilom rąk na plecach i
    > strzelanie im w plecy, bombardowanie szpitali i innych obiektów

    A z księdzem w konfesjonale uzgodniłes?

    Wydaje sie, ze moc az za duża, z ogniskowaniem nie powinno byc
    problemow - tzn taki "zwykly laser" powinien byc dobry, szczególnie
    ciemną porą - szeroko otwarte źrenice, tylko trafic w oko moze byc
    trudno.

    Moze lepiej im z grananika wygarnąc, albo butelke wodki metanolowej
    postawic na drodze ...

    J.

  • 7. Data: 2022-04-19 13:16:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 16 Apr 2022 12:36:56 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    [...]
    > To twierdzisz że czerwony laser musi być żeby wywołał trwała ślepotę.

    Nie musi byc czerwony - kazdy dobry. Moze z wyjątkiem UV i dalekiej
    podczerwieni.

    >Dobrze wiedzieć. A na podczerwień też dobry będzie?

    A nawet lepszy.

> [...]
    > żeby ze stu metrów przy typowej rurze na podczerwień o mocy 150W
    > nie uzyskać średnicy plamki mniejszej niz 1,5mm.

    A to sie moze nie udac. Ale co ci przeszkadza srednica 150mm ?

    > Zauważ
    > sztuczniak że ja nie chcę nikogo przeciąć laserem wzdłuż na pół.
    > Nie chcę nikogo oślepić na stałe. Chcę go trochę popsuć z opcją
    > żeby miał szansę na regenerację.

    A to sie moze nie udac.

> [...]
    > widzi i drugi raz na front go nie wyślą. Na złapanych mam lepszy
    > patent. To obcinanie dłoni i wypuszczanie. Nigdy więcej karabinu do

    Ale tak nie wolno.
    Trzeba urwac granatem, albo odstrzelic wiekszym kalibrem :-)

    > rąk nie weźmie i do końca życia przy sraniu będzie sobie
    > przypominał że jak by nie poszedł na wojnę a na przykład na 5 lat
    > do więzienia za odmowę to by sobie normalnie dupę wycierał.

    5 lat w wiezieniu ... no ja bym taki spokojny o d* nie był ...

    Poza tym wiesz - niektorzy tam to tak wcale nie na wojnę szli ...
    najpierw do wojska bronic ojczyzny, potem moze wyzwalac bratnich ludzi
    od tych ukrainskich faszystow, ewentualnie kazali plecak pakowac i do
    pojazdu wsiadac ...

    J.

  • 8. Data: 2022-04-23 16:05:26
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2022-04-19 o 13:06, J.F pisze:
    > uzgodniłes?

    No... czy ja dobrze widzą... nie ma spacji przed pytajnikiem. :-)
    Jak się z tym czujesz? :-)

    Robert

  • 9. Data: 2022-04-23 16:24:23
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    > No... czy ja dobrze widzą... nie ma spacji przed pytajnikiem. :-)
    > Jak się z tym czujesz? :-)

    To jakaś tradycja_?

    --
    P. Jankisz