    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Sat, 16 Apr 2022 11:30:45 -0700 (PDT)
    Subject: Re: laser raz jeszcze
    From: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 16 April 2022 at 20:09:33 UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    oczu potencjalnym najeźcom spotkał się z przyjęciem jak śledź na wielkanoc. Dzisiaj
    sytuacja jest trochę inna, dlatego powtarzam temat. Pierwsze i w zasadzie
    najważniejsze pytanie to czy praktycznie, nie korzystając z techniki kosmicznej, da
    się zogniskować wiązkę lasera w odległości minimum 50-75 żeby uzyskać taką moc plamki
    lasera żeby spowodowała minimum przejściowe wymagające leczenia poparzenia oczu.
    Wskazane było by nieodwracalne uszkodzenie, ale czasowe też będzie dobre. Tak wiem i
    nie potrzebuje pouczania w zakresie że taka broń jest zakazana. Zakazane jest również
    zwiazywanie cywilom rąk na plecach i strzelanie im w plecy, bombardowanie szpitali i
    innych obiektów cywilnych. Niedopuszczenie pomocy humanitarnej do oblężonych miast w
    których ludzie umierają z braku wody i jedzenia. Ktoś coś ma do powiedzenia w
    sprawach technicznych a nie moralnych?

    ulicach, samochodach, wywołując

    specjalnych okularów ochronnych

    kolimację, czyli skupienie wiąz mi imki na dużej odległości

    > Ziewww sztuczniak ll generacji. Jaka potrzebna jest moc żeby kierowcę oślepić na
    sekundy, minuty, na zawsze. Napisałes o tym to pewno się znasz. Poza tym chcącemu nie
    dzieje się krzywda. Jak ruski na nas napadnie to nie chce czekać aż mi zwiąże ręce z
    tyłu i zastrzeli. Chcę skórę sprzedać jak najdrożej. Ty nie masz takich problemów.
    Siedzisz w pendrajwie a kopia zapasowa jest w chmurze. Ja jestem jednorazowy.
    Sraj się idoto
    Jak lasery raz wejdą do użycia to nigdy nie wyjdą i każdy będzie musiał instalowacc
    folie antylaserowe w oknach, zakl;adać antylaserowe okulary, wyuchodząc z chałupy,.
    antylaserowe okulary jadąc samochodem pociągiem, samolotem, czy rowerem, holajnogą

    bo każdy syf nigdy nie ginie.

    Bywałem w chinskiej hurtowni i tam lokalny goopek wlaczył na caly dzien prpojektor
    laserowy i zskierował go na sprzedawców
    i wszyscy zachorowali i się leczyli na migreny, na podrażnienie nerwy wzrokowego, na
    czerwone oczy
    bo im mrugające lasery skanowaly oczy 10 godzin dziennie przez tygodnie.

    Bo moc lasera nie ma znaczenia dla efektu oślepienia, gdy oświetlona zostaje punktowo
    siatkówka
    i oko stosuje mechanizm znany z kamer, czyli kompensację przeciw oślepieniu
    i kierowca nagl;e przestaje widziec drogę, inne samochody, pieszych na przejściu i
    powoduje wypadki.

    Zatem jak pijesz to nie pisz
    bo pierdzielisz jak potrzaskany
    a inne goopki podążą twoja myśla i jutro zaczną oślepiać laserami ludzi, kierowców na
    ulicach
    twwierdząc, że to nieszkodliwe, bo mala moc.

    Oślepia sam biały led, latarka i nie jest potrzebny laser
    ale czerwony laser przesyła dodatkowo ciepło., a ono wypala siatkówkę i wywołuje
    trwałą ślepotę
    czyli inwalidztwo