  • 1. Data: 2009-01-10 21:57:01
    Temat: laser z nagrywarki DVD...
    Od: "Maciek C" <m...@o...pl>

    Witam , jakiś czas temu na grupie ktoś podesłał linka do filmiku na którym
    ktoś przerabiał laset z nagrywarki na wskaźnik zapalający zapałki... Niestety
    nie mogłem tego znaleźć, jeżeli ktoś wie gdzie tego szukać będę wdzięczny... :)

    Maciej C.

  • 2. Data: 2009-01-10 22:50:24
    Temat: Re: laser z nagrywarki DVD...
    Od: " sok marchwiowy" <s...@N...gazeta.pl>

    Maciek C <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > nie mogłem tego znaleźć, jeżeli ktoś wie gdzie tego szukać będę wdzięczny... :)

    A nie możesz tak tradycyjnie przez pocieranie zapałki o draskę. Możesz mi
    wierzyć że to działa.

  • 3. Data: 2009-01-11 08:51:09
    Od: "JG" <j...@i...pl>

    ... Niestety
    > nie mogłem tego znaleźć, jeżeli ktoś wie gdzie tego szukać będę
    > wdzięczny... :)

    Jest tego od groma na np Metacafe :

    http://www.metacafe.com/watch/756433/laser_flashligh
    t_hack/

    albo poprostu:
    http://www.metacafe.com/tags/burning_laser_dvd/

    sorki nie chcialo mi sie ciac linkow.

    pozdr JARO

  • 4. Data: 2009-01-11 13:19:00
    Od: Psychik <p...@Z...pl>

    Maciek C pisze:

> [...]
    > którym ktoś przerabiał laset z nagrywarki na wskaźnik zapalający
    > zapałki... Niestety nie mogłem tego znaleźć, jeżeli ktoś wie gdzie tego

    nie dziwie sie, ze nie mozesz znalezc...
    to byl laser ze wskaznika.

    --
    Psychik

  • 5. Data: 2009-01-11 13:44:36
    Temat: Re:[OT] laser z nagrywarki DVD...
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl>

    Psychik wrote:
    > nie dziwie sie, ze nie mozesz znalezc...
    > to byl laser ze wskaznika.

    Moze być inny powód: znalazł i 2x włączył i teraz już nie może znaleźć
    bo wszystko jest na czarno.

  • 6. Data: 2009-01-11 14:49:18
    Od: Marek S <s...@o...pl>

    Sebastian Bialy pisze:

    > Moze być inny powód: znalazł i 2x włączył i teraz już nie może znaleźć
    > bo wszystko jest na czarno.
    A ja niepotrzebnie pocierałem :(

  • 7. Data: 2009-01-13 10:26:15
    Temat: Re: Re:[OT] laser z nagrywarki DVD...
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Sebastian Bialy" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Moze być inny powód: znalazł i 2x włączył i teraz już nie może znaleźć bo
    > wszystko jest na czarno.

    To mi się przypomniał kawał :
    Ile razy można spojrzeć w światłowód?

    Dwa razy, raz jednym okiem a później już tylko drugim :P

    Pozdrawiam Michał

  • 8. Data: 2009-01-13 21:43:30
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Stolat pisze:

    > To mi się przypomniał kawał :
    > Ile razy można spojrzeć w światłowód?
    [...]

    Chyba raczej w laser. W światłowodach (telekomunikacyjnych) moce są
    znikome. No chyba że piszesz o takich do zastosowań medycznych
    (operacyjnych).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 9. Data: 2009-01-13 23:54:20
    Od: "sofu" <m...@o...pl>

    --
    Kościół katolicki to siedlisko wszelkiego zła, a szatan ma w nim używanie.
    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Chyba raczej w laser. W światłowodach (telekomunikacyjnych) moce są
    > znikome. No chyba że piszesz o takich do zastosowań medycznych

    Widziałem kiedys jak jeden Pan mial w zegarku taki laser i przecinał nim
    stalowe płyty, a innym razem, to bardzo gruby lód taki na pół metra
    przeciął. To co tam dla niego zapałki zapalac?

    pozdrawiam Janusz

  • 10. Data: 2009-01-14 06:51:47
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

> [...]

    >stalowe płyty, a innym razem, to bardzo gruby lód taki na pół metra
    >przeciął. To co tam dla niego zapałki zapalac?

    to ciekawe, bo my w firmie mamy 3 lasery i ten największy tnie blachę do
    20 mmm tylko :-)