  • 1. Data: 2017-05-16 07:50:13
    Temat: lekkie szarpanie skrzyni na niskich obrotach
    Od: uciu <a...@g...com>

    Witam,

    dziś zauważyłem, że skrzynia (chyba) szarpie ale tylko w określonej sytuacji.
    Jadąc powoli, właściwie tocząc się około 40-50km/h delikatnym wciskając gaz czuć tak
    jakby delikatnie trzęsło/szarpało cały autem. Bardzo delikatnie, jakby jechało się po
    pofalowanej, nierównej drodze. Nie jest to uciążliwe, ale wcześniej nie występowało.
    Coś jakby skrzynia chciała wrzucić bieg a nie mogła... Ogolnie skrzynia zmiania biegi
    idealnie a problem występuje tylko w tym konkretnym przypadku przy toczeniu się i
    bardzo delikatnym wciskaniu gazu.

    Grand Vitara
    Silnik 2.0 lpg,
    100kkm przejechane
    skrzynia automatyczna - olej zmieniony

    Miał ktoś coś podobnego?

    uciu

  • 2. Data: 2017-05-19 12:28:03
    Temat: Re: lekkie szarpanie skrzyni na niskich obrotach
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-05-16 o 07:50, uciu pisze:
> [...]
    zmiania biegi idealnie a problem występuje tylko w tym konkretnym przypadku przy
    toczeniu się i bardzo delikatnym wciskaniu gazu.

    Bo taka skrzynia nie lubi jazdy na pograniczu zmiany biegów. I tyle -
    jedź nieco wolniej lub nieco szybciej i problemu nie będzie. I gazu
    dodawaj normalnie do osiągnięcia odpowiedniej prędkości, a nie
    "delikatnie". :-)
    T.