  • 1. Data: 2017-05-15 16:51:15
    Temat: Przewóz klamotów przyczepką jednoosiową a DMC
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Czy ktoś może doświadczył kontroli tzw. krokodyli i ważenia
    pojazdu/przyczepki? Zastanawiam się czy jak przyczepka o DMC 750kg
    będzie miała 800kg, to jest to bardzo źle, czy raczej mieści się
    w jakiejś tolerancji? DMC samochód + przyczepka to 3,5 tony, a sam
    samochód ma około 1,5T.

    L.

  • 2. Data: 2017-05-15 18:50:12
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 15 May 2017 07:51:15 -0700, Lisciasty wrote:

> [...]
    > będzie miała 800kg, to jest to bardzo źle, czy raczej mieści się w
    > jakiejś tolerancji? DMC samochód + przyczepka to 3,5 tony, a sam

    DMC holownika 1,5T a DMC przyczepy 2T? To raczej nie bardzo. Przyczepa
    nie może być cięższa od holującego ją samochodu.

    Tomek

  • 3. Data: 2017-05-15 19:15:52
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 15 maja 2017 18:53:35 UTC+2 użytkownik Tomasz Stiller napisał:
    > DMC holownika 1,5T a DMC przyczepy 2T? To raczej nie bardzo. Przyczepa
    > nie może być cięższa od holującego ją samochodu.

    Albo krzywo napisałem albo nie zrozumiałeś :> DMC przyczepy to 750kg,
    sama przyczepa waży 250 kg. Pakuję tam 550kg, więc całość waży 800kg,
    czyli 50kg więcej niż powinna. O samochodzie pisałem w kontekście,
    że nie waży np. 2,5 tony i razem z przyczepką mieści się spokojnie w 3,5T.

    L.

  • 4. Data: 2017-05-15 19:28:12
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Lisciasty w
    ups.com>:

    > Albo krzywo napisałem

    Trochę tak, ale dało się zrozumieć czytając całość a nie słowo po słowie...

    > albo nie zrozumiałeś

    Zrozumiał, ale podejrzewam, że skandynawskie wychowanie, więc odpowiedział
    na dowolnie wybrane pytanie -- jeżeli chcesz to zrobię listę tych co
    rozumieją, ale udają, czyli trolli

    Jesteś na 1 miejscu w moim rankingu [1]
    Ale Stifler/Stiller nie odstaje, i jest na zasłużonym 2 miejscu.

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2017-05-15 21:55:26
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-05-15 16:51, Lisciasty wrote:
> [...]
    > będzie miała 800kg, to jest to bardzo źle, czy raczej mieści się
    > w jakiejś tolerancji? DMC samochód + przyczepka to 3,5 tony, a sam

    zalezy od humoru, generalnie stworzylbym sobie mozliwosc przelozenia
    tych 50kg do bagaznika w razie W, zeby nie kombinowac jezeli uslyszysz
    ze nie mozesz tak jechac dalej

  • 6. Data: 2017-05-15 22:11:28
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 15 maja 2017 21:55:27 UTC+2 użytkownik m4rkiz napisał:
    > zalezy od humoru, generalnie stworzylbym sobie mozliwosc przelozenia
    > tych 50kg do bagaznika w razie W, zeby nie kombinowac jezeli uslyszysz
    > ze nie mozesz tak jechac dalej

    Aha, no to jest jakiś pomysł, tylko bym musiał paletę rozfoliować i
    rozbebeszyć nieco klamoty, ale zapewne lepsze to niż zabranie dowodu
    czy tam czekanie na uprzejmego laweciarza...
    Ok, trza będzie pokombinować, albo mieć nadzieję że osobówki to
    drobna zwierzyna i krokodyl szarpnie raczej jakiegoś ciężarowca ;P

    L.

  • 7. Data: 2017-05-15 23:16:13
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 15 May 2017 07:51:15 -0700 (PDT), Lisciasty
    <l...@p...pl> wrote:

    >Czy ktoś może doświadczył kontroli tzw. krokodyli i ważenia
    >pojazdu/przyczepki?

    O 50 kg to się raczej nie powinni czepiać.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 8. Data: 2017-05-16 06:55:15
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 15 May 2017 10:15:52 -0700, Lisciasty wrote:

> [...]
    > czyli 50kg więcej niż powinna. O samochodzie pisałem w kontekście,
    > że nie waży np. 2,5 tony i razem z przyczepką mieści się spokojnie w

    W takim razie raczej nie bedzięsz miał problemów. Choć wszystko zależy
    niestety od osoby na którą trafisz, może Ci kazać przeładować ten nadmiar
    a może machnać ręką. Bądź przygotowany na tą pierwszą ewentualność i nie
    będzie problemów :)

    Tak swoją droga, sprawdź jeszcze czy możesz tych samochodem holować
    przyczepkę lekka (bez hamulca) o takim DMC. Przy DMC samochodu na
    poziomie 1,5T raczej nie powinno być problemów, ale różne kwiatki wyłażą.
    Afair to jest pole o.2, nie pomyl o.1

    Tomek

  • 9. Data: 2017-05-16 12:36:52
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-05-16 o 06:55, Tomasz Stiller pisze:

> [...]
    >
    > Tomek
    >
    > ---
    > Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez

    Samochodem klasy kompakt to raczej żadnym przyczepy 750 formalnie się
    nie pociągnie.
    Wiec pytanie dodatkowe czy można ciągnąć pustą?

  • 10. Data: 2017-05-16 19:48:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    Stiller napisał:

> [...]
    >czyli 50kg więcej niż powinna. O samochodzie pisałem w kontekście,
    >że nie waży np. 2,5 tony i razem z przyczepką mieści się spokojnie w

    Ale DMC samochodu sie liczy. Zestaw przekroczy 3.5t, i mamy was
    (winietka, tachograf i CHWCJ)

    Co prawda osobowki raczej liczone na ~500kg ladunku (z ludzmi), wiec
    raczej mala szansa ... ale sprawdzic DR warto.

    J.