  • 1. Data: 2017-05-15 16:32:58
    Temat: Nóż do pasów + młotek
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Kolega miał przygodę z dachowaniem i twierdzi, że jakby nie pomoc ludzi
    z zewnątrz, to sam by się z pasów nie wydostał. Dlatego radzi, żeby się
    każdy zaopatrzył w nóż do pasów, a najlepiej taki z młotkiem do szyb.
    Macie jakiś pomysł, gdzie dyskretnie umieścić takie narzędzie, żeby w
    razie "w" było pod ręką, nie straszyło pasażerów wisząc na środku kokpitu?
    Jacek

  • 2. Data: 2017-05-15 16:53:50
    Temat: Re: Nóż do pasów + młotek
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 15 maja 2017 16:33:05 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > Macie jakiś pomysł, gdzie dyskretnie umieścić takie narzędzie, żeby w
    > razie "w" było pod ręką, nie straszyło pasażerów wisząc na środku kokpitu?

    Właśnie miałem poruszyć podobny temat, ostatnio mój kolega odcinał takiego
    jednego osobnika po wypadku i chyba dachowaniu, gość wisiał ledwo przytomny.
    Mam wrażenie, że w takim stanie nawet jakby miał pod ręką nóż to słaba szansa,
    żeby sobie poradził. Może trzeba by jakoś w okolicy pasażera zamontować?
    Jak jest pasażer to pomoże, a jak nie ma to może pomoże ktoś z zewnątrz...

    L.

  • 3. Data: 2017-05-15 17:03:38
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-05-15 16:32, Jacek wrote:

> [...]
    > Macie jakiś pomysł, gdzie dyskretnie umieścić takie narzędzie, żeby w
    > razie "w" było pod ręką, nie straszyło pasażerów wisząc na środku kokpitu?

    Słupek B, na wysokości lędźwiowej albo siedziska?

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2017-05-15 18:00:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.05.2017 o 16:32, Jacek pisze:
> [...]
    > Macie jakiś pomysł, gdzie dyskretnie umieścić takie narzędzie, żeby w
    > razie "w" było pod ręką, nie straszyło pasażerów wisząc na środku kokpitu?

    A czemu ma nie straszyć. Jakbym miał gdzieś umieszczać to na widoku
    właśnie. Bo jest spora szansa, że to nie ty będziesz się odcinał, a
    ciebie będą odcinać.

    Shrek

  • 5. Data: 2017-05-15 18:00:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-15 o 16:53, Lisciasty pisze:

> [...]
    > Jak jest pasażer to pomoże, a jak nie ma to może pomoże ktoś z zewnątrz...

    Kiedyś sprzedawali takie wieszane na słupku w miejscu mocowania pasa
    kierowcy lub pasażera. Miejsce o tyle dobre że dosięgnie ten siedzący
    z przodu jak i z tylnego siedzenia.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2017-05-15 18:35:43
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 15.05.2017 o 18:00, Shrek pisze:
    > A czemu ma nie straszyć. Jakbym miał gdzieś umieszczać to na widoku
    > właśnie. Bo jest spora szansa, że to nie ty będziesz się odcinał, a
    > ciebie będą odcinać.
    No, tak patrząc, to logiczne, ale przyklejony na kokpicie taki gadżet:
    https://f.allegroimg.com/s400/0128db/ce9f79174ade956
    4607419595cff
    to średnia ozdoba.
    Jacek

  • 7. Data: 2017-05-15 18:53:47
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-05-15 o 16:32, Jacek pisze:
> [...]
    > Macie jakiś pomysł, gdzie dyskretnie umieścić takie narzędzie, żeby w
    > razie "w" było pod ręką, nie straszyło pasażerów wisząc na środku kokpitu?

    Ja trzymam multitool-a w podłokietniku, między siedzeniami. Wychodzę z
    założenia, że jak coś mi się przytrafi i będę w stanie się samodzielnie
    obejść się nożem do pasów czy zbijakiem do szyb, to multitool-a też
    ogarnę. A jak nie będę w stanie, to nic nie pomoże.
    A multitool przydaje się też do innych rzeczy.
    Jak ktoś nie ma schowka w podłokietniku, to zostaje mu jeszcze schowek
    lub kieszenie w drzwiach, niektóre samochody posiadają jeszcze wiele
    innych schowków.

  • 8. Data: 2017-05-15 19:13:04
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 15 maja 2017 18:53:50 UTC+2 użytkownik nadir napisał:
> [...]
    > obejść się nożem do pasów czy zbijakiem do szyb, to multitool-a też
    > ogarnę. A jak nie będę w stanie, to nic nie pomoże.

    Ale tego tóla to trzeba wyjąć, rozłożyć, wybrać ostrze czy tam
    nożyczki i dziubać, jak będziesz miał jedną rękę wolną a może w dodatku
    lekko obitą, to będzie ciężko. A ten przecinak jest prosty jak przecinak ;)

    L.

  • 9. Data: 2017-05-15 19:14:00
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jacek w

    > No, tak patrząc, to logiczne, ale przyklejony na kokpicie taki gadżet:
    > https://f.allegroimg.com/s400/0128db/ce9f79174ade956
    4607419595cff
    > to średnia ozdoba.

    I masz rację, bo interlokutorom się lekko pojebawszy -- to ratujący ma
    wiedzieć, gdzie w *swoim* samochodzie umieścił to i owo -- tak jak z
    gaśnicą, gdy sie zaczniesz palić wisząc na pasach to na wafla komu wiedza
    gdzie ukryłeś swoje gaśnice, lepiej, żeby wiedział gdzie ma swoją
    popirdziólkę, a najlepiej, żeby wiedział, jak zameldować na 112 co się
    dzieje.

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2017-05-15 19:16:36
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    nadir w

    > Wychodzę z założenia, że jak coś mi się przytrafi i będę w stanie się
    > samodzielnie obejść się nożem do pasów czy zbijakiem do szyb, to
    > multitool-a też ogarnę. A jak nie będę w stanie, to nic nie pomoże.

    Bynajmniej, pomoże wiedza i sprawność intelektualna "ratownika".

    --
    'Tom N'