    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: lepszy/gorszy router cisco 871
    Date: Mon, 6 Sep 2021 22:16:04 +0200

    witam
    wpadł mi w ręce router cisco871. Wymieniłem przepalony bezpiecznik,
    działa. Podłączyłem do lan - dupa. Pogooglowałem i... tego się nie da
    zarządzać przez www! Trzeba przez konsole/termial, klikając komendy jego
    języka. wieczór zajęło mi zrobienie kabelka rs232, nadanie adresu ip i
    skuteczne spingowanie.
    Tak się zastanawiam. po cholerę ludzie wymyślają/stosują takie routery
    jak cisco? to jest router do biura niby na 20 stanowisk. W pracy mamy
    kamery, smartfony, komputery... kilkanaście sztuk i jest to ogarniane
    przez tplinka za 80zł (Teraz są na olx za oddam gratis).
    Po za VPNem, co "ciskacze" mają więcej? Dla czego są takie drogie? Nie
    ma na ten model openwrt.
    na serio pytam. warto taki router jakoś wykorzystać czy walnąć do
    elektrośmieci? (olx?)

    ToMasz
    ps
    Warto wspomnieć że samo otwarcie sprzętu też spowodowało opad szczęki.
    dwa gniazda na coś co przypomina ram z laptopa i gniazdo na pamięc ddr
    https://ibb.co/0C4Kv97