  • 81. Data: 2011-01-30 20:28:39
    Temat: Re: lg gt540 swift - orange
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 01/29/2011 01:20 PM, J.F. wrote:

    > I co sie wtedy dzieje ?

    Koledze się pewnie wydaje że wybucha...

    M.

  • 82. Data: 2011-01-30 20:28:54
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 01/28/2011 10:55 PM, Grzegorz Krukowski wrote:
    > On Fri, 28 Jan 2011 22:21:27 +0100, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)"
    > <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef
    ore.replying>

    > No i zsynchronizujesz ten telefon bez tej sieci z komputerem czy nie,
    > bo o to chyba się kłócimy.
    Nie, nie o to.

    M.

  • 83. Data: 2011-01-30 23:09:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 30 Jan 2011 21:28:39 +0100, Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)

    >Koledze się pewnie wydaje że wybucha...

    No wiesz - iphona nie dalo sie uruchomic bez konta na itunes ..

    J.

  • 84. Data: 2011-01-31 13:41:08
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 01/31/2011 12:09 AM, J.F. wrote:
    > On Sun, 30 Jan 2011 21:28:39 +0100, Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)

    > No wiesz - iphona nie dalo sie uruchomic bez konta na itunes ..

    Konto na gmailu jest tylko ciut mniej potrzebne...

    M.

  • 85. Data: 2011-02-07 20:31:21
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

> [...]
    > lokalnie, bez żadnych szpiegujących pośredników. Bo to jest elementarna i
    > niezbędna funkcjonalność. Tak jak włączanie się, wyświetlanie kalendarza,
    > kontaktów i parę innych funkcji.
    > Tak samo jak w samochodzie chcę mieć kierownicę, silnik, hamulce, radio,
    > wycieraczki i fotele. Jak jakaś firma mi zaoferuje samochód bez foteli, bo
    > taki jest ostatni krzyk mody, to im po prostu podziękuję, śmiejąc się w
    > duchu z głupoty - albo producenta (jeżeli inni użytkownicy pomyślą tak
    > samo) albo użytkowników (jeżeli nie)
    > Dokładnie tak samo jest z telefonem/PDA.

    Przypomina mi się tu słynne powiedzenie, że "Internet Explorer służy do
    przeglądania internetu i vice versa" :)