  • 1. Data: 2009-01-28 03:11:28
    Temat: logowanie do moj.playmobile problem
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    Posiadam Play on-line na kartę, starter został od razu przy zakupie
    zarejestrowany przez sprzedawcę w salonie. Na karcie rejestracyjnej jest
    podane hasło i numer telefonu (796...) Chciałem się zalogować do
    moj.playmobile.pl celem sprawdzenia stanu konta, ale cały czas wyskakuje
    mi że mój login (numer) jest nie poprawny. Czy ktoś jest w stanie mi
    powiedzieć jak należy się tam zalogować poprawnie??
    Kolejne pytanie czy Play na kartach internetowych zablokowało możliwość
    dzwonienia i SMSów? Bo ani z tej karty ani na nią nie mogę zadzwonić
    (komunikat brak subskrypcji), jak również nie działa kod *155#. Za to
    internet działa bez większych zarzutów.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-01-28 09:37:03
    Temat: Re: logowanie do moj.playmobile problem
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    .Zykfryd. pisze:
> [...]
    > dzwonienia i SMSów? Bo ani z tej karty ani na nią nie mogę zadzwonić
    > (komunikat brak subskrypcji), jak również nie działa kod *155#. Za to

    Hasło na karcie rejestracyjnej służy chyba do identyfikacji telefonicznej.
    Zarejestruj się po prostu na stronie playmobile.pl
    Tam podajesz kilka danych i numer telefonu.
    Potwierdzasz smsem, który otrzymasz na tą kartę - odczytasz go z poziomu
    programu po podłączeniu modemu do komputera.
    I od tej pory wszystko sprawdzisz w komputerze.
    Jeśli będziesz chciał kiedyś zarejestrować w portalu inną kartę Playa to
    możesz użyć opcji dodaj nowy numer.

    Pozwodzenia