  • 1. Data: 2009-01-27 20:31:08
    Temat: Niepełny roaming?!
    Od: SP1QXL <s...@t...com.pl>

    Byłem ostatnio 2 tyg. za granicą i miałem problemy z roamingiem w Play.

    Mogłem odebrać telefon, mogłem wysłać i odebrać SMS, nie mogłem
    ZADZWONIĆ, nigdzie. Byłem za każdym razem informowany, że serwis jest
    dla mnie niedostępny. Próbowałem dzwonić zarówno 0048xxxxxxx, jak i
    +48xxxxxxxxx

    Ktoś może wie o co biega? Reklamację złożyłem, czekam na odpowiedź.

    TLZ

  • 2. Data: 2009-01-27 20:40:04
    Temat: Re: Niepełny roaming?!
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:glnr2d$955$1@atlantis.news.neostrada.pl, *SP1QXL* wrote:
> [...]
    > +48xxxxxxxxx
    >
    > Ktoś może wie o co biega? Reklamację złożyłem, czekam na odpowiedź.

    Jaki kraj, jaka siec za granica?
    Probowales sie recznie przelogowac do innej sieci.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-01-27 20:44:05
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SP1QXL" <s...@t...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niedostępny. Próbowałem dzwonić zarówno 0048xxxxxxx, jak i +48xxxxxxxxx
    >
    > Ktoś może wie o co biega? Reklamację złożyłem, czekam na odpowiedź.

    To się ciesz, że w ogóle coś dochodziło, bo jak byłem na Sri Lance to
    kompletnie nic nie dochodziło. Ale na Litwie zero problemów w obie strony.

  • 4. Data: 2009-01-27 21:46:42
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    SP1QXL pisze:
> [...]
    > +48xxxxxxxxx
    >
    > Ktoś może wie o co biega? Reklamację złożyłem, czekam na odpowiedź.

    A nie jest tam tak jak w simplusie, że trzeba jakies gwiazdki i inne
    cyferki?

  • 5. Data: 2009-01-27 22:55:00
    Od: SP1QXL <s...@t...com.pl>

    darnok pisze:

    > Jaki kraj, jaka siec za granica?
    > Probowales sie recznie przelogowac do innej sieci.

    Niemcy i Hiszpania. Logowałem sie do wszystkich dostępnych, tylko w
    jednej mogłem odbierac i SMSować, reszta nie zezwalała na to.

    TLZ

  • 6. Data: 2009-01-27 23:01:37
    Od: SP1QXL <s...@t...com.pl>

    Nex@pl pisze:

    > A nie jest tam tak jak w simplusie, że trzeba jakies gwiazdki i inne
    > cyferki?

    Nie znalazłem nic na stronie Playa :(
    Próbowąłem i 00 i +, SMS chodził, odbieranie głosowych też...
    Tylko to cholerne wykonywanie głosowych. Brat miał w Play na karte
    podobny problem u Niemiszków, przelogowywał sie po sieciach i w końcu
    trafił, zadziałało. Mi się nie udało :(

    TLZ

  • 7. Data: 2009-01-28 16:54:36
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Czy miałeś włączoną identyfikację numeru (CLIR) ? Jeśli nie, to
    może dziać się tak jak piszesz (ale tylko przy połączeniach, a nie
    sms).

    a.

  • 8. Data: 2009-01-28 20:45:25
    Od: "Przemek" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Czy miałeś włączoną identyfikację numeru (CLIR) ? Jeśli nie, to

    CLIP to jest identyfikacja numeru osoby dzwoniacej
    CLIR - ograniczona prezentacja wlasnego numeru

    ale imho jedna lipa czy wlaczone czy wylaczone sa te uslugi na danym numerze