  • 1. Data: 2009-01-28 00:52:33
    Temat: Perełka operatorska, czy to Orange, czy Play? :)
    Od: SP1QXL <s...@t...com.pl>

    Spójrzcie na: http://photos.nasza-klasa.pl/2328780/154/main/984aed
    57a2.jpeg

    I zgadnijcie, z jakiej sieci korzystał telefon? :)

    TLZ

  • 2. Data: 2009-01-28 07:56:55
    Temat: Re: Perełka operatorska, czy to Orange, czy Play? :)
    Od: K <...@...c>

    SP1QXL pisze:
    > Spójrzcie na: http://photos.nasza-klasa.pl/2328780/154/main/984aed
    57a2.jpeg

    > I zgadnijcie, z jakiej sieci korzystał telefon? :)
    >

    > TLZ

    pracowal w orange. a napis play jst defaultowy tak jak kiedys MILEGO DNIA ?

  • 3. Data: 2009-01-28 08:15:17
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    K pisze:
    57a2.jpeg

    Telefon w 4 sieciach na raz ?

    http://ec.pl/robbo/albums/album95/IMG_3542.sized.jpg

  • 4. Data: 2009-01-28 08:48:39
    Od: K <...@...c>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Telefon w 4 sieciach na raz ?
    >
    > http://ec.pl/robbo/albums/album95/IMG_3542.sized.jpg

    nie, w dwoch. mam zgadywac w ktorych ? wszystkie smietniki szajsungi tak
    maja ?

  • 5. Data: 2009-01-28 09:13:27
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    K pisze:

    > nie, w dwoch. mam zgadywac w ktorych ? wszystkie smietniki szajsungi tak
    > maja ?

    To nie Szajsung tylko firmowy SciPhone :) serio serio.
    A jak zrobiono pozostale dwie nazwy ?

  • 6. Data: 2009-01-28 09:33:50
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup
    > To nie Szajsung tylko firmowy SciPhone :) serio serio.
    > A jak zrobiono pozostale dwie nazwy ?

    Mova nie korzysta z nadajników orange? Jak tak to nie widzę problemu dlaczego są
    4 nazwy.

  • 7. Data: 2009-01-28 09:48:45
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Mova nie korzysta z nadajników orange? Jak tak to nie widzę problemu
    > dlaczego są 4 nazwy.

    No dlaczego :) Rozwiazanie lezy poza kwestia MVNO/infrastrukturalni

  • 8. Data: 2009-01-28 09:51:36
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "SP1QXL" <s...@t...com.pl> napisał w wiadomości
    > Spójrzcie na:
    > http://photos.nasza-klasa.pl/2328780/154/main/984aed
    57a2.jpeg

    > I zgadnijcie, z jakiej sieci korzystał telefon? :)

    Pewnie jest to telefon z karta Playa, ktory korzysta w ramach roamingu
    miedzynarodowego z jakiejs zagranicznej sieci Orange.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2009-01-28 09:57:20
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > No dlaczego :) Rozwiazanie lezy poza kwestia MVNO/infrastrukturalni

    Pewnie robione gdzies w obszarze przygranicznym. Telefon na 2 karty SIM.
    Karta Playa zalogowala sie do ktorejs z sieci Oragne (np. slowackiej), a
    karta Carrefour Mova do Plusa.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2009-01-28 10:01:03
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 10:13:27 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > To nie Szajsung tylko firmowy SciPhone :) serio serio.
    > A jak zrobiono pozostale dwie nazwy ?

    DualSim?

    --
    Pozdrawiam,