  • 1. Data: 2009-01-27 21:38:30
    Temat: samsung L700
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    mam pytanie jak się w ogólności spisują telefony samsunga i konkretnie ten
    model? Patrzyłem na stronie producenta ale nie ma tam informacji czy ma to
    jakieś profile - z możliwością czasowego aktywowania/dezaktywowania, notatki
    z przypomnieniami np o urodzinach, a także grupy dzwoniących? Jak wygląda
    porównanie jego funkcjonalności w tych kategoriach np z N6100?
    dzięki za wszelkie sugestie,
    brat

  • 2. Data: 2009-01-27 22:22:47
    Temat: Re: samsung L700
    Od: Marek Pawełek <m...@U...wp.pl>

    bratPit pisze:
> [...]
    > aktywowania/dezaktywowania, notatki z przypomnieniami np o urodzinach, a
    > także grupy dzwoniących? Jak wygląda porównanie jego funkcjonalności w

    Witam,

    posiadam Samsunga L760 i oba modele są do siebie zbliżone (w zasadzie te
    same parametry, różnica tylko w obudowie). Telefon posiada dosyć
    rozbudowane menu, moim zdaniem wyjątkowo intuicyjne. Profili
    preinstalowanych jest 6, jest również możliwość przypisania numeru tel.
    do grupy w książce i opcja dodawania notatek oraz skromny organizator
    osobisty.

    Na Samsunga nie mogę narzekać - przyzwoita jakość wykonania, bardzo
    dobre parametry za przystępną cenę. Do minusów - słaba bateria jest w
    tym L760.

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2009-01-27 22:40:50
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > parametry za przystępną cenę. Do minusów - słaba bateria jest w tym L760.

    a jak samsung ma zorganizowane blokowanie klawiatury, w Twoim ma to mniejsze
    znaczenie bo jest rozsuwany ale w L700 cała klawiatura jest na wierzchu,
    ciekaw jestem czy ma autoblokadę na przykład i czy czas jej zadziałania da
    się zmieniać?
    dzięki,
    brat

  • 4. Data: 2009-01-28 18:56:43
    Od: Marek Pawełek <m...@U...wp.pl>

    bratPit pisze:

> [...]
    > mniejsze znaczenie bo jest rozsuwany ale w L700 cała klawiatura jest na
    > wierzchu, ciekaw jestem czy ma autoblokadę na przykład i czy czas jej

    W L700 można uruchomić funkcję autoblokady klawiatury, ale niestety nie
    ma możliwości ustalenia czasu po jakim ma się uaktywniać. Czas ten jest
    ustalony przez producenta i wynosi chyba 5 sekund.