  • 91. Data: 2023-11-16 18:58:35
    Temat: Re: ludzie chcą czystego powietrza
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 16/11/2023 15:42, ddddddddddd wrote:
    > van czyli bus, co ma do tego homologacja?
    > Nawet truję dodatkowo, bo w dupie mam to, że dwie drabiny na dachu
    > zwiększają spalanie o 1L/100km...

    ale trochę będę eko ( ;-)) ), bo zamontowałem już mu na dachu 1 sztukę
    solara, którym mam zamiar doładowywać baterie postojowe- moje ogrzewanie
    postojowe, którym dość często grzeję się w pracy na postoju (no i
    odpalam z rana, żeby wchodzić do ciepłego vana :) na szczęście chodzi na
    ropę i prądu bierze stosunkowo niewiele, ale ładuję też elektronarzędzia
    i czasem nie nadążam ładować akumulatorów postojowych w czasie jazdy

    Lukasz

  • 92. Data: 2023-11-16 21:35:17
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 16.11.2023 o 16:42, ddddddddddd pisze:

    > no i za 30 lat będę sięzastanawiał czy lepiej wymieniać wtryski czy baterie

    w fontannie?

    > no widzisz, tylko ty potrzebujesz auto kilka razy droższe niż ja. Ja
    > wolę te pieniądze przeznaczyć na coś innego.

    Na smrodzenie.

    > Transit ma chyba 180 mil od ładowania do ładowania wg katalogu. To ile
    > zrobi realnie? 120? czy po 80 lepiej podłączyć? Przykład z zeszłego
    > tygodnia: 400 mil w jeden dzień. Dwa tygodnie temu: o 13:00 dostałem
    > zlecenie 80 mil od miejsca w którym pracowałem. Wiem, w elektryku
    > mógłbym przenocować pod ładowarką, jednak wolałem o 19:00 być w domu.
    > Nad osobówką nawet się zastanawiałem, ale brak V2G przekonał mnie do
    > tego, że nie ma sensu się ograniczać

    I ile przy tym zasmrodzi.

    > van czyli bus, co ma do tego homologacja?
    > Nawet truję dodatkowo, bo w dupie mam to, że dwie drabiny na dachu
    > zwiększają spalanie o 1L/100km...

    No i czy smrodzi masz w dupie.

  • 93. Data: 2023-11-16 21:35:41
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 16.11.2023 o 18:58, ddddddddddd pisze:

> [...]
    > ropę i prądu bierze stosunkowo niewiele, ale ładuję też elektronarzędzia
    > i czasem nie nadążam ładować akumulatorów postojowych w czasie jazdy

    punkt dla Ciebie

  • 94. Data: 2023-11-16 21:39:28
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 16.11.2023 o 16:46, ddddddddddd pisze:

    > puszczam bąki, jak każdy

    I widzisz w tym głęboki sens, tak?

  • 95. Data: 2023-11-17 07:00:32
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 16/11/2023 20:39, io wrote:

    > I widzisz w tym głęboki sens, tak?

    Nie, ale tak działa ludzki organizm.

    Ale wracając do tematu - widzę sens w wydaniu 5x mniej na rzecz, którą
    używam sporadycznie. Nie widzę ekologii w złomowaniu sprawnego
    samochodu, który mógłby posłużyć jeszcze kilka lat, który nawet jeśli
    nie spełniłałby żadnej normy euro zatruje środowisko mniej niż jego
    zezłomowanie i wyprodukowanie kolejnego auta na jego miejsce. Jestem
    eko, tylko nie z tej strony z której tobie się to podoba.

    Lukasz

  • 96. Data: 2023-11-17 07:27:21
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-11-2023 o 16:33, ddddddddddd pisze:

    > filozofia 'pokaż jaki jesteś eko i bogaty' też jest w innej szufladce

    Zgadza się.
    Ale nie wszyscy kupują wypasy na pokaz.
    Niektórzy w celu dokładnie odwrotnym i w cenach ice.
    Oczywiście podobnych, a nie starych trupów.

  • 97. Data: 2023-11-17 09:22:35
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-16 o 21:39, io pisze:

    > I widzisz w tym głęboki sens, tak?

    Masz jakiś pomysł żeby temu zaradzić?

    Unijna dyrektywa czy katalizator? ;-)

  • 98. Data: 2023-11-17 11:24:23
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 17.11.2023 o 07:00, ddddddddddd pisze:

> [...]
    > zezłomowanie i wyprodukowanie kolejnego auta na jego miejsce. Jestem
    > eko, tylko nie z tej strony z której tobie się to podoba.

    Ktoś każe zmieniać na nowy?

  • 99. Data: 2023-11-17 19:01:04
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 17/11/2023 10:24, io wrote:

    > Ktoś każe zmieniać na nowy?

    w PL chyba jeszcze nie, w UK tak - bo takim autem nie wjedziesz do miasta.

    Lukasz

  • 100. Data: 2023-11-17 19:11:00
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 17.11.2023 o 19:01, ddddddddddd pisze:

    > w PL chyba jeszcze nie, w UK tak - bo takim autem nie wjedziesz do miasta.

    Starym elektrykiem nie wjedziesz?