  • 1. Data: 2009-06-12 15:16:24
    Temat: mass storage class
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    witam! czy do urządzeń mass storage w usb istnieje jakiś specification jak
    do klasy HID na przykład? jakoś nie mogę znaleźć... help!

    P.S.
    no i jak Wam się podoba nowa książka o USB Daniluka? ja przeczytałem, ale
    dalej nie wiem jak wykrywa się ścieżkę dostępu do urządzenia... help!

  • 2. Data: 2009-06-12 15:45:03
    Temat: Re: mass storage class
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    jest jeszcze jedna sprawa, chciałbym potrenować trochę na jakiejś myszce lub
    klawiaturze hid... tylko czy nie będzie problemu z przejęciem obsługi
    urządzenia przez system windows? ewentualnie jak zwolnić taką klawiaturę usb
    z obsługi przez windowsa i udostępnić dla mojego programu?

  • 3. Data: 2009-06-12 15:48:02
    Od: grg12 <g...@c...at>

    identyfikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > no i jak Wam się podoba nowa książka o USB Daniluka? ja przeczytałem, ale
    > dalej nie wiem jak wykrywa się ścieżkę dostępu do urządzenia... help!

    o to ci chodziło?
    http://www.usb.org/developers/devclass_docs/usbmass-
    ufi10.pdf

  • 4. Data: 2009-06-12 16:16:03
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    jeszcze jedno pytanko mi się urodziło, Microchip opublikował Framework USB
    do swoich mikroprocesorów - Ktoś się bawił?

  • 5. Data: 2009-06-14 10:40:41
    Od: Mariusz Łacina <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > no i jak Wam się podoba nowa książka o USB Daniluka? ja przeczytałem, ale
    > dalej nie wiem jak wykrywa się ścieżkę dostępu do urządzenia... help!

    Tu jest dobra książka:
    http://www.amazon.com/USB-Mass-Storage-Designing-Pro
    gramming/dp/1931448043/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qi
    d=1244975886&sr=8-1

    Pozdrawiam,
    Mariusz Ł.

    p.s. framework USB microchipa używałem ale akurat nie w urządzeniu HID.

  • 6. Data: 2009-06-14 17:50:49
    Od: Mariusz Łacina <e...@p...onet.pl>

    Mariusz Łacina pisze:

> [...]
    >

    > Pozdrawiam,
    > Mariusz Ł.
    >
    > p.s. framework USB microchipa używałem ale akurat nie w urządzeniu HID.

    Pomyłka. Chodziło mi o tą książkę:

    http://www.amazon.com/USB-Complete-Everything-Develo
    p-Peripherals/dp/1931448027/ref=pd_bxgy_b_img_b

    ta poprzednia też jest dobra ale nie do HID :-)

  • 7. Data: 2009-06-14 18:03:03
    Od: "kk" <...@...pl>

    > http://www.amazon.com/USB-Complete-Everything-Develo
    p-Peripherals/dp/1931448027/ref=pd_bxgy_b_img_b

    > ta poprzednia też jest dobra ale nie do HID :-)

    A jak ją kupić i ile to kosztuje + cena widoczna na stronie ?

  • 8. Data: 2009-06-14 18:26:18
    Od: dq <a...@s...am>

    kk pisze:
    p-Peripherals/dp/1931448027/ref=pd_bxgy_b_img_b

    > A jak ją kupić i ile to kosztuje + cena widoczna na stronie ?

    Normalnie, jak w każdym sklepie internetowym. Płacisz kartą.