  • 1. Data: 2009-01-05 18:46:57
    Temat: matlab - graficzne modyfikowanie danych?
    Od: sendilkelm <s...@o...pl>

    Witam!
    Czy matlabem, w octave, czy innym excelu da się graficznie modyfikować dane?
    Np. mam wektor danych (kolumnę excela itp.), rysuję to w okienku i
    "chwytając" myszką modyfikuje "sznurek" danych (ich wartości, a nie
    formę, kolor itp.).
    Da się?

    --
    Sendilkelm

  • 2. Data: 2009-01-05 18:53:45
    Temat: Re: matlab - graficzne modyfikowanie danych?
    Od: "PeJot ( home)" <P...@o...pl>

    sendilkelm pisze:
> [...]
    > Np. mam wektor danych (kolumnę excela itp.), rysuję to w okienku i
    > "chwytając" myszką modyfikuje "sznurek" danych (ich wartości, a nie

    W Excelu jak najbardziej metodą j.w., punkt po punkcie. Nieźle da się
    kombinować z niewygodnymi danymi :)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 3. Data: 2009-01-05 19:01:56
    Od: sendilkelm <s...@o...pl>

    PeJot ( home) pisze:

    > W Excelu jak najbardziej metodą j.w., punkt po punkcie. Nieźle da się
    > kombinować z niewygodnymi danymi :)
    A można ustawić tak, żeby modyfikowało i sąsiednie punkty?
    Bo zmodyfikowanie 5 punktów to nie problem, ale 5000? :-)

    --
    Sendilkelm

  • 4. Data: 2009-01-05 19:41:53
    Od: "PeJot ( home)" <P...@o...pl>

    sendilkelm pisze:

    > A można ustawić tak, żeby modyfikowało i sąsiednie punkty?

    Nie doklikałem się takiej możliwości.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 5. Data: 2009-01-06 04:18:27
    Od: "Krzysztof Tabaczynski" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sendilkelm" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A można ustawić tak, żeby modyfikowało i sąsiednie punkty?
    > Bo zmodyfikowanie 5 punktów to nie problem, ale 5000? :-)

    Trzeba napisać kawałek programu.
    Być może wystarczy jedna pętla.
    W helpie Excela powinno być napisane jak to zrobić.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
    Nie każdy Żywiec to piwo...

  • 6. Data: 2009-01-08 17:35:13
    Od: "PeJot ( home)" <P...@o...pl>

    sendilkelm pisze:

    > Bo zmodyfikowanie 5 punktów to nie problem, ale 5000? :-)

    Nie jestem pewien czy Excel taką ilością danych się nie udławi.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem