    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: [media] Jak bardzo można upaść?
    Date: Sun, 25 Sep 2022 18:34:22 +0200

    Mowa o rowerach. Wiem, że ich nie lubicie, ale obiektywnie ... jak
    przyjdzie jeździć elektrykami to może te rowery będą rozwiązaniem
    dojazdu do dworca by pociągiem pojechać tam, gdzie elektryk nie podoła.
    Rozważałem taką możliwość, ale jakoś tak nie zdecydowałem się.

    Jak mowa o firmie realizującej te rowery to
    "
    Jeszcze w 2017 r. odnotowała zysk w wysokości 4,4 mln zł. Po dawnych
    sukcesach nie ma już śladu -- ... wycena giełdowa przed problemami
    płynnościowym ... oscylowała w zakresie 80-100 mln zł, dzisiaj
    przekracza nieco ponad 10 mln zł.
    "

    Pomyślałbym, że po prostu upadnie.

    "

    A tymczasem
    "Białystok, Ciechanów, Kalisz, Katowice, Piotrków Trybunalski, Płock,
    Sosnowiec, Tychy i Żyrardów to miejscowości, w których już od 1 kwietnia
    wystartowały nowe systemy rowerów miejskich zarządzanych przez spółkę
    Nextbike Polska."

    Nie widzę tutaj miasta do którego jeżdżę pociągiem, ale ... i tak
    docelowo jest na wieś a tam rower nie sięga.

    I ogólnie te rowery wydają mi się raczej głupim pomysłem. Przy cenie np.
    50gr/min raczej nie pojechałbym nigdzie dalej. Byle carsharing za 1zł da
    mi pojazd, który dojedzie szybciej i taniej.

    Twizy może będzie trzeba odebrać. 30km. Co proponujecie?