  • 1. Data: 2010-08-25 16:52:11
    Temat: mobile browser shots?
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Szukałem - nie znalazłem, ale kontrolnie jeszcze tu zapytam: czy jest
    gdzieś taka usługa jak browsershots.org, tylko generujaca zrzuty z
    urządzeń mobilnych?

    Androida mam pod reką, poza tym dostępny jest emulator, ale jak
    sprawdzić jak strona wygląda pod iPhonem?

    --
    Zadam Latajacego Potwora Spaghetti obok kazdego krzyza w szkolach!

    http://www.listatima.pl/

  • 2. Data: 2010-08-25 22:23:45
    Temat: Re: mobile browser shots?
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Wed, 25 Aug 2010 17:52:11 +0100, Stefan <s...@c...wp.pl> wrote:

> [...]
    > urządzeń mobilnych?
    >
    > Androida mam pod reką, poza tym dostępny jest emulator, ale jak
    > sprawdzić jak strona wygląda pod iPhonem?

    iOS SDK zawiera symulator iP*ów wraz z Safari.

    Wymaga (darmowej) rejestracji u Apple i intelowego Mac OS X.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");