  • 11. Data: 2011-01-16 22:32:52
    Temat: Re: muzyka na stronie i zaiks/stoart?
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Sun, 16 Jan 2011 15:21:15 +0100, - wrote:

    > wlasnie tak sobie wymyslil..
    > zle sie strona bedzie ladowala, czy zaiks policzy wejscia i po np 1zl od
    > kazdego policzy?

    Zapomnij o ZAIKSIe, pomyśl o użytkownikach. Słucha sobie taki muzyki i
    wchodzi na stronę brata jako jedną z wielu, bo ma otwartych kilka zakładek.
    Gdy po kilku ostrzejszych słowacg dowie się wreszcie skąd płynie to
    potworne fałszowanie, zamknie stronę i nie wróci. Czy to jest efekt, który
    chce osiągnąć brat? Nie sądzę.

    Nie rób tego dla jego dobra. Wyjaśnij mu, że strona budowana jest dla
    potencjalnych klientów jego firmy, a nie dla niego.

    --
    Michał Gancarski

    Sieeeaaaaaaaaaaa!

  • 12. Data: 2011-01-17 07:04:39
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>

    W dniu 11-01-16 21:32, Mirosław Zalewski pisze:

    > Niecałe dwie godziny po moim poście przyznał (w gałęzi obok) że jedna
    > chce to mieć w tle. Ale dalej uważam że Twoja uwaga (link do komiksu)
    > była przedwczesna i nieuzasadniona. Bo jednak w pierwszym poście nie
    > sprecyzował czy chodzi o muzykę w tle, czy muzykę która będzie dostępna
    > po kliknięciu jakiegoś przycisku ,,play" czy czegoś tam.

    Jak by wiedział jak bardzo irytującą rzeczą jest muzyka na stronie to by
    nie pytał na grupie jak ja umieścić. Nie pytał nic o flash, co oznaczało
    html. Nie wiedział - wiec zamierzał umieścić by grała ile się da,
    kolejnym pytanie by było jak zrobić by grała ciągle mimo przeładowania
    strony. Normalna kolej rzeczy, spotykana od 10 lat ;) Jedyną nowością
    było to, że strona jest (!) budowlana. Myślałem że jakiś "artysta".

    > Chociaż ostatecznie link okazał się być na miejscu, tak.

    Wiem. Kiedyś na grupie się pomagało, teraz trzeba hamować zapędy ;)

    --
    Robert Kusmierz

  • 13. Data: 2011-01-17 14:36:24
    Od: "-" <d...@W...o2.pl>

    komiks mnie przekonał, muzyki nie będzie - brat musi się pogodzić :)

  • 14. Data: 2011-01-17 15:05:02
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>

    W dniu 11-01-17 15:36, - pisze:

    > komiks mnie przekonał, muzyki nie będzie - brat musi się pogodzić :)

    Dziękuję, zapewniam iż będzie to na +
    A i ominie Cię wątpliwa przyjemność kontaktu z Za....

    --
    Robert Kusmierz

  • 15. Data: 2011-01-18 20:16:19
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 15:36:24 +0100, - napisał(a):

    > komiks mnie przekonał, muzyki nie będzie - brat musi się pogodzić :)

    Ja w podobnej sytuacji ostatecznie wywalczyłem kompromis - muzyka jest,
    ale trzeba ją sobie świadomie włączyć. Także wszyscy świadomi melomani będą
    zadowoleni, zaś reszta się nie wścieknie jak im coś ryknie o północy.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 16. Data: 2011-01-22 20:49:07
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "-" <d...@W...o2.pl> napisał w wiadomości
    > chcę na stronie odtwarzac jakiąś piosenkę. czy Ktoś z grupy wie jak to zrobić
    > (serwer w Polsce, więc wolę zapłącić;))?

    W zasadzie to juz inni grupowicze wybili ci pomysl z glowy. Ale dzis zobaczylem
    strone (i na swoje nieszczescie mialem wlaczone glosniki), ktora realizowala
    pomysl twojego brata:

    http://patimex.com/

    O_o

    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl

  • 17. Data: 2011-01-22 21:19:15
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Gabriel Zastawnik napisał:

> [...]
    >

    > W zasadzie to juz inni grupowicze wybili ci pomysl z glowy. Ale dzis
    > zobaczylem strone (i na swoje nieszczescie mialem wlaczone glosniki),

    fajowe :D

  • 18. Data: 2011-01-22 21:32:21
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > fajowe :D

    No w zasadzie to leci mi gdzies w tle juz od pol godziny co najmniej ta muzyczka
    ;)

    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl

  • 19. Data: 2011-01-22 23:08:24
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    W dniu 2011-01-22 21:49, Gabriel Zastawnik pisze:

> [...]
    > strone (i na swoje nieszczescie mialem wlaczone glosniki), ktora realizowala

    Hmm, przebiję? ;-)
    http://tinyurl.com/5suvc9t
    i przykładowa podstrona:
    http://tinyurl.com/6bpnvuz

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 20. Data: 2011-01-22 23:47:52
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "monter.FM" <s...@m...fm> napisał w wiadomości
    > Hmm, przebiję? ;-)