  • 1. Data: 2010-03-06 14:25:40
    Temat: naprawy SMART+ - opinie klientów?
    Od: plusz <p...@g...com>

    ktoś porysował mi auto - nie chce malować całego boku. Widziałem
    gdzieś ogłoszenie o naprawach takich uszkodzeń metoda SMART. Czy ktoś
    korzystał i może wyrazić opinie lub polecić zakład w Warszawie?
    Znalazłem ofertę na http://s-plus.pl/smartrepair/

    --
    plusz

  • 2. Data: 2010-03-06 20:25:25
    Temat: Re: naprawy SMART+ - opinie klientów?
    Od: to <t...@a...xyz>

    plusz wrote:

    > ktoś porysował mi auto - nie chce malować całego boku. Widziałem gdzieś
    > ogłoszenie o naprawach takich uszkodzeń metoda SMART. Czy ktoś korzystał
    > i może wyrazić opinie lub polecić zakład w Warszawie?

    Nie wiem jak ta firma (ile Ci zapłacili za tą sprytną reklamę?), ale
    większość podobnych liczy sobie za takie usługi niemal tyle, za ile można
    polakierować porządnie cały element. Jak dla mnie przy takich cenach nie
    ma to żadnego sensu.

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-03-06 22:59:44
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 6 Mar, 20:25, to <t...@a...xyz> wrote:>

> [...]
    > polakierować porządnie cały element. Jak dla mnie przy takich cenach nie

    nie mam żadnych związków z tą firmą. Reklama jest wywieszona na myjni
    przy ul Hery (DC) i stad moje pytanie. Zresztą można prześledzić moje
    wcześniejsze posty.

    Co do malowania - mam rysę na klapie bagażnika i prawym nadkolu,
    które w Lagunie (i pewnie innych autach) przechodzi poprzez prawy
    tylny słupek aż do przedniej szyby - wydaje mi się, że w takim
    przypadku trzeba malować cały element.
    Malowanie ma taką wadę, że później przy sprzedaży ktoś będzie miał
    wątpliwości, dlaczego ten elementy był malowany - nawet pomimo pełnej
    dokumentacji.

    BTW. znasz ceny? wydaje mi się, że mimo wszystko koszt usługi w ASO
    będzie wyższy niż takiej naprawy.

    --
    plusz

  • 4. Data: 2010-03-07 08:44:44
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:ed34876f-fedc-44aa-aa42-
    3...@c...googlegroups.com ! Pewnie kiero jakis, ten plusz .
    Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    > BTW. znasz ceny? wydaje mi się, że mimo wszystko koszt usługi w ASO
    > będzie wyższy niż takiej naprawy.

    Ta technika jest do napraw punktowych (wycena per powierzchnia np 5cmx5cm)...duzych
    rys sie nie oplaca. Bylem tam u nich jakos w czerwcu i dalem sobie spokoj-za drogo a
    niektorych elementów (obic z ukruszonym lakierem) nie potrafili zrobic.

    Zrob fotki.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 5. Data: 2010-03-07 08:45:45
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:4b92ac25$1@news.home.net.pl !
    Pewnie kiero jakis, ten to . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron
    na uszy:

    > Nie wiem jak ta firma (ile Ci zapłacili za tą sprytną reklamę?)

    Najpierw zobacz statystyke uzytkownika, a potem feruj wyroki. Idiota

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 6. Data: 2010-03-08 00:54:28
    Od: to <t...@a...xyz>

    plusz wrote:

> [...]
    > malować cały element. Malowanie ma taką wadę, że później przy sprzedaży
    > ktoś będzie miał wątpliwości, dlaczego ten elementy był malowany - nawet

    Chcesz sprzedać auto głupkowi? Nikomu normalnemu nie powinno to
    przeszkadzać, a z psychicznymi lepiej nie robić interesów. ;-)

    > BTW. znasz ceny? wydaje mi się, że mimo wszystko koszt usługi w ASO
    > będzie wyższy niż takiej naprawy.

    Wtedy, gdy się tym interesowałem, to były chyba okolice 200-300 zł,
    tymczasem porządne polakierowanie elementu to 300-500 zł. Dla mnie trochę
    bez sensu. Ile kosztuje lakierowanie w ASO nie wiem i nie chcę wiedzieć,
    ale pewnie znacznie więcej niż u porządnego fachowca, do którego i tak
    zwykle ostatecznie trafia auto oddane na lakierowanie do ASO.

    --
    cokolwiek

  • 7. Data: 2010-03-08 11:05:16
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Wtedy, gdy się tym interesowałem, to były chyba okolice 200-300 zł,
    > tymczasem porządne polakierowanie elementu to 300-500 zł. Dla mnie trochę
    > bez sensu.

    Bo caly ten interes przyczlapal sie z zachodu gdzie tego typu uslugi sa
    znacznie drozsze. Tam ma to sens ekonomiczny, u nas IMO niewielki - no moze
    procz naprawiania foteli welurowych. Aczkolwiek widzialem kiedys takie kity
    i instrukcje do naprawiania we wlasnym zakresie wypalonych dziur w fotelach
    itp.

    --
    Picasso

  • 8. Data: 2010-03-08 19:16:31
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 8 Mar, 00:54, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Chcesz sprzedać auto głupkowi? Nikomu normalnemu nie powinno to
    > przeszkadzać, a z psychicznymi lepiej nie robić interesów. ;-)

    wydaje mi się, ze każdy "normalny" kupujący sprawdzi czujnikiem
    lakieru . a skoro będzie lakier grubszy na dwóch elementach to od razu
    jest "pewna doza niepewności".
    poza tym jak zdemontują te elementy to później coć trzeszczec zacznie
    itp

  • 9. Data: 2010-03-10 03:01:13
    Od: to <t...@a...xyz>

    plusz wrote:

> [...]
    > "pewna doza niepewności".
    > poza tym jak zdemontują te elementy to później coć trzeszczec zacznie

    Myślę, że osoba normalna i zainteresowana poznaniem dokładnego stanu
    pojazdu pojedzie na oględziny do porządnego mechanika. To, że miernik coś
    pokaże albo nic nie pokaże niczego nie rozstrzyga.

    --
    cokolwiek

  • 10. Data: 2010-03-10 09:32:52
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 10 Mar, 03:01, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Myślę, że osoba normalna i zainteresowana poznaniem dokładnego stanu
    > pojazdu pojedzie na oględziny do porządnego mechanika. To, że miernik coś
    > pokaże albo nic nie pokaże niczego nie rozstrzyga.

    ale powoduje "pewną dozę niepewności" - cytując klasyka :)

    btw. punkty napraw SMART+ stwierdziły, że rysy nie da się usunąć
    inaczej niż poprzez malowanie elementów.
    ale chłopaki z www.ochronalakieru.pl (tak, znowu kryptoreklama)
    powiedzieli, że spróbują.

    Zrobię dokładne fotki przed i po i dam znać. Na razie czekam na lakier
    od dealera - rysa jest szeroka i niestety pewnie będzie trzeba nieco
    podlakierować

    dla zainteresowanych obecne fotki rysy :

    http://bit.ly/ddf9Px

    --
    plusz