  • 1. Data: 2009-02-27 10:32:03
    Temat: nawijanie cewek - Wrocław
    Od: "hasz" <s...@p...wroc.pl>

    czy ktoś się orientuje gdzie we Wrocławiu można nawinąć cewki
    na rdzeniu pierścieniowym o średnicy zewnętrznej 30mm
    drutem o średnicy 1mm ok 4m długości

  • 2. Data: 2009-02-28 02:17:05
    Temat: Re: nawijanie cewek - Wrocław
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl>

    hasz wrote:

    > czy ktoś się orientuje gdzie we Wrocławiu można nawinąć cewki
    > na rdzeniu pierścieniowym o średnicy zewnętrznej 30mm
    > drutem o średnicy 1mm ok 4m długości
    hmm, podepne sie, rowniez jestem ciekaw,
    moze tez dowiem sie kto handluje gotowymi (nie musi nawijac na miejscu)?

    mnie akurat interesuja male ilosci i ew. opcja cewek ktore sa dodatkowo
    mierzone po nawinieciu, ew. 'dopieszczane' tak zeby zgadzaly sie z zadanym
    parametrem raczej niz '4m drutu'.

  • 3. Data: 2009-02-28 18:35:34
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Jestem ze Zgorzelca, wiec do Wroclawia mam 150km, ale informacja moze
    sie komus przydac.
    Pamietam, ze gdy jezdzilem do Zielonej Gory, tuz przy granicy naszego
    wojewodztwa z Lubuskim w miejscowosci Ilowa mijalem zaklad, ktory robil
    takie rzeczy. Znalazlem nawet namiary na nich:
    http://www.feryster.pl
    Wiem, ze wiekszosc rzeczy robia pod konkretne zamowienia.
    Moze komus sie to info przyda. Zaklad jest dosc maly, wiec jest szansa,
    ze nie oleja pojedynczego detalisty.
    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 4. Data: 2009-03-01 01:31:01
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl>

    gobo wrote:

> [...]
    > Wiem, ze wiekszosc rzeczy robia pod konkretne zamowienia.
    > Moze komus sie to info przyda. Zaklad jest dosc maly, wiec jest szansa,

    Bardzo dziekuje za informacje, maja bardzo ladna oferte .