  • 1. Data: 2009-02-26 20:32:51
    Temat: Wzmacniacz do suba, coś polecacie?
    Od: Irek <1...@1...pl>

    Zrobiłem suba (60l, 0.5kW) i ugrzšzłem na zasilaniu. Chętnie bym
    poskładał coś gotowego - nietrywialnego, może ktoś coś polecić?
    Potrzebuję przynajmniej 300W/4omach i to bardzo _energetyczne_,
    koniecznie opracowane pcb. Mogę też zlecić jego złożenie (z czasem słabo
    mam).
    Ktoś ma czas i chęci?
    Irek.

  • 2. Data: 2009-02-28 02:54:58
    Temat: Re: Wzmacniacz do suba, coś polecacie?
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl>

    Irek wrote:

> [...]
    > Potrzebuję przynajmniej 300W/4omach i to bardzo _energetyczne_,
    > koniecznie opracowane pcb. Mogę też zlecić jego złożenie (z czasem słabo
    przerob zasilacz atx od pc na smps ;)