  • 1. Data: 2009-02-27 08:16:55
    Temat: sterowanie 1-10v - jak zrealizowac w stateczniku?
    Od: "Michał" <b...@g...pl>

    witam,
    jak sie realizuje sterowanie statecznikiem ktory ma wejscie 1-10V, jest masa
    i plus, na ktory trzeba podac odpowiednie napiecie - wystarczy dac jakis
    potencjometr? Docelowo ma tym sterowac sterownik akwarystyczny, ale poki co
    musze jakos to uruchomic:)
    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2009-02-27 08:45:38
    Od: "Ryszard K" <a...@o...eu>

    Wystarczy zasilacz 10V stabilizowany , potencjometr 10kom.
    Pozdrawiam
    R.K

  • 3. Data: 2009-02-27 09:08:46
    Od: "Michał" <b...@g...pl>

    > Wystarczy zasilacz 10V stabilizowany , potencjometr 10kom.

    Dziekuje za info, a moze ktos podpowie czy taki zasilacz moge zrobic na 7810
    w tej malej obudowie bez radiatora. czy pradowo to wytrzyma ( pewnie z 200mA
    max) czy taki statecznik na sterowaniu moze az tyle pociagnac?

    Pozdrawiam
    Michal

  • 4. Data: 2009-02-27 10:09:48
    Od: WojtasW <w...@g...pl>

    Witam
    Michał pisze:
    > jak sie realizuje sterowanie statecznikiem ktory ma wejscie 1-10V, jest masa
    > i plus, na ktory trzeba podac odpowiednie napiecie - wystarczy dac jakis
    > potencjometr?

    Ja u siebie założyłem tylko potencjometr o ile dobrze pamiętam to chyba
    10k albo 47k (wieczorem mogę sprawdzić)i działa :) bez zasilania

    Pozdrawiam
    WojtasW