    From: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: netia i telefon bezprzewodowy
    Date: Thu, 18 Feb 2010 18:15:49 +0100

    dwie sprawy, czy Ktoś może naprowadzić mnie na cennik połączeń
    telefonicznych w NETII, w tej nowej promocji za 59 pln? ile kosztują rozmowy
    na komórki?

    no i mam telefon bezprzewodowy Siemensa, właściciel zgubił zasilacz,
    przyniósł jakiś drugi i chce, żeby mu to podłączyć... czy Ktoś wie jakiego
    napięcia zasilania wymaga baza w tym telefonie? rozebrałem na części, ale
    niestety nigdzie nie jest napisane jakiego napięcia wymaga... czy jeśli
    wstawię 78M05 do zasilacza i go podłączę do bazy to coś spłonie?
    jakiego prądu może wymagać taka baza podczas ładowania słuchawki? taki 78M
    który ma max. 100mA podoła? będę wdzięczny za wszelkie wskazówki...

    pozdr.