  • 51. Data: 2010-03-24 09:37:35
    Temat: Re: nie dosc, ze czuja sie bezkarni...
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    DoQ pisze:

    > Mieszkales kiedys w USA czy widziales na filmie?

    > Pecha? Bo nie udalo mu sie uciec tylko kulke zarobil?

    Bo w koncu (pewnie uciekał nieraz policji- kazdy normalny sie zatrzyma)
    trafił na kogoś kto nie olał wariata tylko słusznie zareagował - miał
    podstawy sądzic że to bandzior.
    M.

  • 52. Data: 2010-03-24 09:39:40
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ale przeciez mozna by i u nich - "Policja, stac, bo uzyjemy broni",
    > strzal ostrzegawczy, strzal w plecy, czy jak sie komus nie podoba to w
    > czolo.
    > Ale i oni odeszli od tych metod, choc nie zawsze :-)
    >
    > Widac i u nich zdarzalo sie samochody pomylic, albo dzieci z zabawkami
    > bank obrabowaly ..

    > Kolczatki jakies rozstawiamy, to lepiej czy gorzej ?

    > Po paru nieszczesliwych przypadkach i u nas policji zasadniczo
    > zabroniono strzelac do kierowcow, obywatele sa znacznie bezpieczniejsi
> [...]

    zauważ że bezsilna policja służy tylko do marnowania ogromnych pieniedzy..

    Pozdrawiam
    M.

  • 53. Data: 2010-03-24 10:04:11
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>

    Użytkownik "MichałG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Bo w koncu (pewnie uciekał nieraz policji- kazdy normalny sie zatrzyma)
    > trafił na kogoś kto nie olał wariata tylko słusznie zareagował - miał
    > podstawy sądzic że to bandzior.
    Nie uciekal bo mial motocykl od niedawna. W dniu kiey zginal odebral dowod
    rejestracyjny, nastepnego dnia mial miec egzamin.
    Tyle z relacji ojca.
    Czy policjant zareagowal slusznie?
    Jakie mial szanse trafic motocykl z odleglosci 200 metrow, seria z broni z
    ktorej strzelal raz w zyciu?
    Policja uzywajac broni ma za zadanie minimalizowac skutki jej uzycia.

    "Blokada" byla zrobiona pare godzin po napadzie, myslisz, ze sprawcy
    jazdzacy stara cezeta jezdziliby tym samym motocyklem tyle czasu po
    napadzie? :)

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 54. Data: 2010-03-24 10:11:32
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>

    > Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:

    > Jakieś nowe zasady uchwalili?
    Jesli mowisz o czyichs rodzicach to chyba tak, mnie przynajmniej tak uczyli.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 55. Data: 2010-03-24 11:04:49
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Bartek Kacprzak pisze:
> [...]
    > ktorej strzelal raz w zyciu?
    > Policja uzywajac broni ma za zadanie minimalizowac skutki jej uzycia.

    Nie. Ma działac skutecznie.

    > "Blokada" byla zrobiona pare godzin po napadzie, myslisz, ze sprawcy
    > jazdzacy stara cezeta jezdziliby tym samym motocyklem tyle czasu po
    > napadzie? :)

    Blokada ma blokować. Za to im płacą.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 56. Data: 2010-03-24 11:15:59
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>

    > Nie. Ma działac skutecznie.
    Ale w ramach prawa i wg regulaminu uzycia broni.

    > Blokada ma blokować. Za to im płacą.
    No to trudno nazwac blokada radiowoz stojacy na poboczu drogi.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 57. Data: 2010-03-24 12:16:28
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisał w
    wiadomości news:hocl52$gle$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    dużą literą

    > Jesli mowisz o czyichs rodzicach to chyba tak, mnie przynajmniej tak
    uczyli.

    Jeżeli mówisz o rodzicach ludności Ziemi

  • 58. Data: 2010-03-29 12:34:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    MichałG wrote:

    > To juz sprawa 'niewinnych' by zatrzymac sie na wezwanie. Ucieka - jest
    > podejrzanym bandytą, ktorego nalezy zatrzymać.

    Bo?

    > Najwyższy czas, by po 20
    > latach bezhołowia policje zacząc traktowac na serio. Niedługo policjant
    > bedzie stawał na baczność przed byle dupkiem, bo ten go ostarży o krzywy
    > uśmiech....

    W dużej mierze policja sama odpowiada za taki wizerunek. Niechęć do
    policji nie wzięła się znikąd i bynajmniej nie dotyczy tylko pryszczatych
    nastolatków z "hwdp" na bluzie.

    --
    cokolwiek