  • 11. Data: 2023-02-06 13:34:17
    Temat: Re: nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Arni <a...@n...spam.org> wrote:

    > ale zamiast dresiarskich odpowiedzi można było poprosić o doprecyzowanie
    > problemu, prawda?

    Myślący pytający doprecyzuje problem bez dopraszania się o to. Niemyślący
    zasługuje tylko na taką odpowiedź jaką dostał.

    --
    Podczas zajec laboratoryjnych studentka pyta pana profesora :
    - Panie profesorze, a dlaczego transformator buczy ?

  • 12. Data: 2023-02-15 21:37:43
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Myślący pytający doprecyzuje problem bez dopraszania się o to. Niemyślący
    > zasługuje tylko na taką odpowiedź jaką dostał.

    Ciekawe że niektórzy piszą tutaj o jakimś pytaniu.
    Przeczytałem.
    Wszystkie trzy pytania zlokalizowałem.
    Wszystkie trzy pytania, w trzech różnych wypowiedziach, zadawał Arni. I
    nikt poza nim.
    Skąd pomysł, że stwierdzdzenie faktu niedziałających kierunkowskazów,
    jest jakimś pytaniem? *wlodzimierz zalewski* uznał, że pl.rec.motocykle
    jest najodpowiedzniejszym miejscem do pochwalenia się sprzętem. Jego wybór.

    --
    -
    Akarm

  • 13. Data: 2023-03-05 01:11:26
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 06.02.2023 o 10:56, Arni wklepał:

    > ale zamiast dresiarskich odpowiedzi można było poprosić o doprecyzowanie
    > problemu, prawda? Jest duże prawdopodobieństwo, ze na tym sie watek
    > urwie ale po coś ta grupa nadal istnieje wiec trzeba próbować zachować
    > jakiś poziom do konca
    Arni chłopaku,
    jakiś meteoryt zahaczył na sikaczu o "listę dyskusyjno" kliknal.. a Ty
    chcesz renesansu.. :)

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 14. Data: 2023-03-06 07:25:03
    Od: Arni <a...@n...spam.org>

    W dniu 05.03.2023 o 01:11, Grzegorz Rogala pisze:

    > Arni chłopaku,
    > jakiś meteoryt zahaczył na sikaczu o "listę dyskusyjno" kliknal.. a Ty
    > chcesz renesansu.. :)

    sprawdziłem - nie sikaczu tylko google groups. To jednak jeden poziom
    wyżej ;)
    --
    Arni

  • 15. Data: 2023-03-06 13:05:28
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Arni <a...@n...spam.org> wrote:

    > sprawdziłem - nie sikaczu tylko google groups. To jednak jeden poziom
    > wyżej ;)

    Czy ja wiem ;)

    --
    - Panie doktorze! Stoję u wrót śmierci.
    - Spokojnie, zaraz pana przeprowadzę.

  • 16. Data: 2023-03-07 00:33:35
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 06.03.2023 o 07:25, Arni pisze:

    > sprawdziłem - nie sikaczu tylko google groups. To jednak jeden poziom
    > wyżej ;)
    Musi chaxor, gugiel i usenet!
    to jednak musiał się postarać żeby znaleźć precle :>

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 17. Data: 2023-03-11 21:07:28
    Od: tom_fed <t...@w...pl>

    wtorek, 7 marca 2023 o 00:33:38 UTC+1 Grzegorz Rogala napisał(a):

    > http://www.rogal.trip4fun.pl

    podróż w czasie
    T.F.

  • 18. Data: 2023-03-15 00:14:52
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 11.03.2023 o 21:07, tom_fed pisze:

    > podróż w czasie
    > T.F.

    O Cię Wuj!
    T.F ? Jako żyw?