  • 1. Data: 2021-10-15 04:10:17
    Temat: nie kupować tego badziewia
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Ponieważ mam do mycia trochę malutkich PCB (3x1 cm z elementami SMT po
    lutowaniu na paście AMTECH'a w piecu ), to
    postanowiłem je umyć w mojej mniejszej myjce 5L i sprawdzić kupiony
    swego czasu na allegro preparat ULTRASONIC K3.

    Jakiś czas temu była tu dyskusja o tym czym myć ( ja zawsze stosuję
    KYZEN'a ), ktoś tam pisał o jakichś wynalazkach - no to sobie
    pomyślałem, że może przycebulę na tym KYZENIE, bo drogi w chuj :)

    TEN USLTRASONIC K3 ma śliczny niebieski kolor - i to właściwie koniec
    zalet :)
    Przed rozcieńczeniem koncentratu ( zalecane od 1:10 do 1:50 ) dziadostwo
    jest żrące - uważać na ręce. Po rozcieńczeniu jeszcze ładniejszy błękit,
    na którym w myjce po włączeniu ultradźwięków robi się biała piana :)

    Bóg mnie uchronił - włożyłem do sprawdzenia 1 płyteczkę.
    Co prawda nic się nie umyło, ale za to pozostał śliczny, biały, dość
    twardy nalot.
    Większe resztki topnika ( po ręcznych poprawkach ) zrobiły się gumowate
    i też białe. Mam nadzieję, że to zejdzie...

    Jednym słowem - może to jest dobre do mycia czegoś, ale od elektroniki
    radzę trzymać z daleka.

    Na szczęście mam świeżo kupiony KYZEN, właśnie czekam aż się zagrzeje...
    ( nie, nikt mi nie zapłaci za reklamę niestety. Chyba, żeby jednak
    chciał to podam numer konta :)

  • 2. Data: 2021-10-15 04:12:29
    Temat: Re: nie kupować tego badziewia
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Aha, dodam że myłem w tym ULTRASONICU w temp. 50C.

    Tak na wszelki wypadek, jakby ktoś myślał, że albo za zimne albo za gorące.

  • 3. Data: 2021-10-15 10:35:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 15 Oct 2021 04:10:17 +0200, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Jakiś czas temu była tu dyskusja o tym czym myć ( ja zawsze stosuję
    > KYZEN'a ), ktoś tam pisał o jakichś wynalazkach - no to sobie

    Nosz w lipcu psiałeś: "Ja uzywam AQUANOX 4651.", no więc w końcu
    kyzen czy aquanox??

    --
    Marek

  • 4. Data: 2021-10-15 11:45:42
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 15.10.2021 o 10:35, Marek pisze:

    > Nosz w lipcu psiałeś: "Ja uzywam AQUANOX 4651.", no więc w końcu kyzen
    > czy aquanox??

    Aquanox to produkt firmy Kyzen.

    P.P.

  • 5. Data: 2021-10-15 23:37:42