  • 1. Data: 2010-03-22 20:26:27
    Temat: Trasa Szczecin-Piotrkow Tryb.
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej
    Moze ktos czesto jezdzi trasa Szczecin-Piotrkow Trybunalski i moze
    poleci jakas najwygodniejsza trase?
    Bo widze rozne mapy sugeruja rozne trasy...

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2010-03-22 21:29:57
    Temat: Re: Trasa Szczecin-Piotrkow Tryb.
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Rafal M pisze:
> [...]
    > poleci jakas najwygodniejsza trase?
    > Bo widze rozne mapy sugeruja rozne trasy...

    Nie dalej jak w ub. poniedzialek lecialem z Goleniowa do Lublina przez
    Lodz i Piotrkow:
    Ze Szczecina na Gorzów Wlkp., Miedzyrzecz gdzie odbijasz na b. fajna
    trake na Trzciel. Potem Nowy Tomysl i Autostrada do prawie konca do
    zjazdu na Zgierz. Wpadasz do Lodzi (stoisz w niej albo i nie w
    zaleznosci od godzin), wypadasz na 1, uwazasz na fotoradary i Vectry do
    poczatku autostrady i juz za chwilke jestes w Piotrkowie Tryb.
    Njgorszy odcinek to od Trzciela do Nowego Tomysla i od zjazdu z A2 do
    wylotu z Lodzi. Poza tym luzik.

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 3. Data: 2010-03-22 23:23:43
    Od: "Tomasz Kaluzny" <v...@o...pl>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    v.googlegroups.com...
    > Hej
    > Moze ktos czesto jezdzi trasa Szczecin-Piotrkow Trybunalski i moze
    > poleci jakas najwygodniejsza trase?
    > Bo widze rozne mapy sugeruja rozne trasy...

    Mozna tak jak powyzej napisal Qlfon. Zdarzylo mi sie pare razy.
    Ja zjezdzam trase Aleksandrów Lódzki-Szczecin-Aleksandrów Lódzki
    kilka-kilkanascie razy do roku od 4 lat i w zaleznosci od pory roku,
    dnia i natezenia ruchu samochodów (zwlaszcza ciezarowych) wybieram:
    - j.w. ale baaardzo rzadko
    - Szczecin-Gorzów-Gorzyn-Miedzichowo-Nowy Tomysl-A2-zjazd na Poddebice
    (Wartkowice)-Aleksandrów - ta trase wybieram najczesciej, tzn. w 90%
    przypadków. Dalej polecilbym Ci Aleksandrów-Konstantynów-Lódz
    ul.Sanitariuszek (na CB pytaj - Grupowa Oczyszczalnia
    Scieków)-ul.Rudzka-Stara Gadka-DK1 "gierkówka"-Piotrków. Ten fragment
    od Aleksandrowa tez mam opracowany od lat (dojezdzam do pracy).
    - przy duzym ruchu samochodów na glownej drodze i przy swietle
    dziennym czasem od Szczecina-Stargard Szczecinski-Choszczno-Strzelce
    Krajenskie-Drezdenko-Miedzychód-Gorzyn itd... - droga utrzymana
    dobrze latem, ruch od Stargardu minimalny. Moze nie zaoszczedzisz
    wiele na czasie, ale ja nie lubie wlec sie z ciezarówkami i wyprzedzac
    na trzeciego.

    Pozdrawiam, Tomek.

  • 4. Data: 2010-03-22 23:31:39
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 22 Mar 2010 23:23:43 +0100, Tomasz Kaluzny
    <v...@o...pl> wrote:

    > Scieków)-ul.Rudzka-Stara Gadka-DK1 "gierkówka"-Piotrków.

    Przy czym obecnie Rudzka wygląda jak lej po bombie i nawet nie
    jestem pewien, czy już jest przejezdna. Chyba odbiłbym w
    Łaskowicach na Pabianice i tam leciał do DK71.

    r.
    _____________

  • 5. Data: 2010-03-23 18:20:14
    Od: Tomasz Kałużny <v...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości
    > Przy czym obecnie Rudzka wygląda jak lej po bombie i nawet nie
    > jestem pewien, czy już jest przejezdna. Chyba odbiłbym w

    Jeżdzę co tydzień do pracy i przejezdna jest, choć rzeczywiście ten
    kawałek do rogatek Łodzi nie jest dobry. Ale to tylko pi*oko 3 km,
    więc można przejechać.

    Pozdrawiam, Tomek.

  • 6. Data: 2010-03-23 20:56:21
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 22 Mar, 23:23, "Tomasz Kaluzny" <v...@o...pl>
    wrote:
> [...]
    > dobrze latem, ruch od Stargardu minimalny. Moze nie zaoszczedzisz
    > wiele na czasie, ale ja nie lubie wlec sie z ciezarówkami i wyprzedzac

    A co myslicie, zeby zamiast pakowac sie do Lodzi (korki itd) pojechac
    tak:

    Z A2 odbic w Dabiu na Uniejow - Szadek - Lask - Piotrkow?
    Dobra jest droga na tym odcinku?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 7. Data: 2010-03-23 21:35:53
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Rafal M pisze:
> [...]
    > tak:
    >
    > Z A2 odbic w Dabiu na Uniejow - Szadek - Lask - Piotrkow?

    Mozna i tak i z tego co slysze na CB to sporo ciezkarowek wlasnie jezdzi
    na Uniejow. Ostatnio jak bylem w okolicahc Szadku (jezdze tamtedy
    Lodz-Zdunska Wola) to byly bodajze 3 wahadla bo droge wlasnie
    poprawiali. Ogolnie rzecz biorac sprawa warta sprawdzenia - sprobuje w
    przyszlym tygodniu tak wrocic z Szamotuł:)

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 8. Data: 2010-03-24 10:59:18
    Od: Tomasz Kałużny <v...@o...pl>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    > Mozna i tak i z tego co slysze na CB to sporo ciezkarowek wlasnie
    > jezdzi na Uniejow. Ostatnio jak bylem w okolicahc Szadku (jezdze
    > tamtedy

    Droga jest dobra (choć ostatnio jechałem w listopadzie), ale jak sam
    zauważyłeś jeździ tam dużo ciężarówek a jest to zwykła droga, więc
    wyprzedzanie, wyprzedzanie, wyprzedzanie... albo cierpliwość :).

    Pozdrawiam. Tomek.

  • 9. Data: 2010-04-01 10:13:30
    Od: "petr" <petr[wywal to]@op.pl>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]

    > tak:
    > Z A2 odbic w Dabiu na Uniejow - Szadek - Lask - Piotrkow?

    Dobry patent. Latam ta trasa i jest spoko. Napewno lepiej niz pakowac sie w
    Lódz.
    Ruch taki sobie i z wyprzedzaniem nie ma problemów. Praktycznie caly czas
    dlugie proste.