  • 1. Data: 2010-03-22 06:59:53
    Temat: czy apteczka jest obowiązkowa ?
    Od: "brd" <b...@b...pl>

    Czy w Polsce istnieje obowiązek posiadania apteczki na wyposażeniu
    samochodu, czy też kierowca w naszym kraju ma wolny wybór w tym zakresie ?
    Pytam z ciekawości - mam nowy samochód, więc apteczkę dostałem wraz z
    pojazdem....

  • 2. Data: 2010-03-23 11:19:20
    Temat: Re: czy apteczka jest obowiązkowa ?
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    brd pisze:
> [...]
    > samochodu, czy też kierowca w naszym kraju ma wolny wybór w tym zakresie ?
    > Pytam z ciekawości - mam nowy samochód, więc apteczkę dostałem wraz z

    I co - nikt nie odpowiedział?

    Nie - nie jest obowiązkowa (przynajmniej w osobówkach na użytek prywatny
    - nie wiem jak jest z TAXI, czy busami).

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 3. Data: 2010-03-23 11:26:39
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik LEPEK napisał:

    > I co - nikt nie odpowiedział?
    >
    > Nie - nie jest obowiązkowa (przynajmniej w osobówkach na użytek prywatny
    > - nie wiem jak jest z TAXI, czy busami).
    Polecam ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 31 grudnia 2002 r.
    w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego
    wyposażenia (Dz. U. z dnia 26 lutego 2003 r.)
    http://prawo.lex.pl/serwis/du/2003/0262.htm
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2010-03-23 16:12:52
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    > I co - nikt nie odpowiedział?
    > - nie wiem jak jest z TAXI, czy busami).

    Tu potrzebna.
    neelix

  • 5. Data: 2010-03-24 10:18:25
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "LEPEK" <n...@n...net> wrote in message

    > I co - nikt nie odpowiedział?

    Odpowiedzial - na post 10 minut pozniejszy ;-P

    --
    Axel