  • 1. Data: 2009-03-12 15:06:43
    Temat: Re: nie widze filmu na TV
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > Do tego wystarczy ffdshow + Media Player Classic, nie potrzeba tony
    > śmieci które proponujesz.

    Najlepszy, malutki jest Cinema Player (czyta także napisy). FFdshow to
    niepotrzebna kobyła. Wystarczy "codec 8.3" - zawiera wszystko co potrzebne.

    --
    animka

  • 2. Data: 2009-03-12 16:27:08
    Temat: nie widze filmu na TV
    Od: "-" <d...@o...WYYYTNIJ.pl>

    karta R9550, podlaczona do TV kablem s-video=scart. sterowniki omega
    najnowsze. obraz na tv jest - widze pulpit i wszystko, tyle, ze w oknie
    windows media player jest czarno (a w tym samym czasie na monitorze film
    jest odtwarzany.
    co robie zle? sterownik? karta nie wysyla obrazu?

  • 3. Data: 2009-03-12 18:53:55
    Od: "Andy" <p...@p...de>

    "-" <d...@o...WYYYTNIJ.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > jest odtwarzany.
    > co robie zle? sterownik? karta nie wysyla obrazu?
    Jak sie uzywa "softu" Mikrosyfu, to sie ma takie efekty. Zainstaluj sobie
    Cinemaplayer Zbylosoft ( http://www.cinemaplayer.net/ )i pakiet kodekow
    K-Lite Codec Pack (tu: http://www.sciagnij.pl/programy/p/CinemaPlayer/1057
    albo u zrodla tu: http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm ) i wszystko
    bedziesz widzial.

    Andy

  • 4. Data: 2009-03-12 18:56:26
    Od: "Andy" <p...@p...de>

> [...]
    > jest odtwarzany.
    > co robie zle? sterownik? karta nie wysyla obrazu?

    Aha, a zeby widziec film tez za pomoca Mikrosyfu, to musisz "rozszerzyc"
    desktop na TV, a nie sklonowac !

    Andy

  • 5. Data: 2009-03-12 19:10:13
    Od: Michał <N...@o...pl>

    > obraz na tv jest - widze pulpit i wszystko, tyle, ze w oknie windows media
    > player jest czarno

    Dzieje się tak ponieważ film w oknie playera odtwarzany jest w trybie
    nakładki (overlay). Sprzętowo wszystko jest OK. Pobaw się opcjami typu
    "theater mode" w sterownikach.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 6. Data: 2009-03-12 19:15:57
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Andy pisze:
    > "-" <d...@o...WYYYTNIJ.pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Jak sie uzywa "softu" Mikrosyfu, to sie ma takie efekty. Zainstaluj sobie
> [...]

    Rozumiem, że śmietnik po instalacji tego wszystkiego usuwasz za friko?

    Poza tym, to chyba jednak NTG.

  • 7. Data: 2009-03-12 19:41:06
    Od: "Andy" <p...@p...de>

    "Andrzej Libiszewski">
    > Rozumiem, że śmietnik po instalacji tego wszystkiego usuwasz za friko?
    >
    > Poza tym, to chyba jednak NTG.
    >
    > --
    Czyzby czlowiek Mafi Microsyfu ?
    Wyobraz sobie, ze CinemaPlayer nie wymaga instalacji, w odroznieniu od
    kazdego innego "Softu" Microsyfu, ktory instaluja dla kazdego malego gowna
    megabajty "smietnikowego kodu". Po rozpakowaniu funkcjonuje po prostu, a nie
    wykonuje setki niepotrzebnych aktualizacji. I na dodatek, o zgrozo , nie
    wysyla zadnych informacji do centrali Microsyfu. K-Lite Codec zas, mimo ze
    instalacji wymaga, to instaluje rowniez tylko to czego portzebujesz. Bo ma
    taka mozliwosc konfiguracji, w odroznieniu od Microsyfu, ktory lepiej wie,
    czego potrzebuje uzytkownik. Ale jest takim dziwnym pakietem, ze jak sie go
    zainstaluje, to mozna ogladac wszystko, bez bezustannych "upadatow".

    Jak nie wiesz o czym piszesz, to nie pisz, a jak jestes na smyczy Microsyfu,
    to lepiej calkiem sie tu nie pokazuj.

    Za Viste i tak powinni was zlinczowac.

    Andy

  • 8. Data: 2009-03-12 22:50:35
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Andy pisze:
> [...]
    > zainstaluje, to mozna ogladac wszystko, bez bezustannych "upadatow".
    >
    > Jak nie wiesz o czym piszesz, to nie pisz, a jak jestes na smyczy Microsyfu,

    To moze pojedźmy na całość. niech zainstaluje "mplayera"! każdy zdrowy
    manager pakietów odrazu zainstaluje wszystkie dostępne kodeki. (mówie o
    linuksie oczywiście)

    Do autora. Znajdź miejsce gdzie ustawia sie "klonowanie" monitor/TV. Tam
    poprzełączaj, zacznie działać. Spróbuj ustawic monitor jako 2 tv jako 1.
    ToMasz

  • 9. Data: 2009-03-13 03:01:26
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Andy" <p...@p...de> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Jak nie wiesz o czym piszesz, to nie pisz, a jak jestes na smyczy
    > Microsyfu, to lepiej calkiem sie tu nie pokazuj.

    Hmm, wytłumacz mi jedną rzecz "miszczu". Skoro jest tak źle, to dlaczego sam
    korzystasz z tego "microsyfu"?

  • 10. Data: 2009-03-13 09:22:33
    Od: "Andy" <p...@p...de>

    "Santana" <s...@i...pl>

    > Hmm, wytłumacz mi jedną rzecz "miszczu". Skoro jest tak źle, to dlaczego
    > sam korzystasz z tego "microsyfu"?
    Bo akurat zajmuje sie pomoca ludziom, ktorzy z tego "Microsyfu" korzystaja.
    A na dodatek ktos kiedys powiedzial, ze wroga zeby dobrze zwalczac, to
    trzeba go najpierw poznac.

    Andy