  • 1. Data: 2009-02-21 14:07:43
    Temat: nokia z aparatem lepszym niz w n78?
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    jest jakas nokia z symbianem i wifi ktora ma lepszy aparat
    (glownie zdjecia dokumentow czyli przyzwoite ustawianie
    ostrosci) niz n78?

    nie zalezy mi na megapixelach, super lampach itp., itd.
    tylko na przyzwoitym aparacie (cos w stylu k800i byloby
    wystarczajace, ale mialem i jako telefonu go nie umiem
    strawic ;))

    obecnie mam e71 i jezeli o aparat chodzi jest to absolutna
    porazka, chyba glownie chodzi o soft bo w skanerze kodow
    ostrosc lapie od ~5 centymetrow, natomiast jako zwykly
    aparat niezaleznie od ustawionego trybu o jako takiej
    ostrosci mozna mowic po przekroczeniu 20-25 cm

    myslalem o n82 zdjecia fajne, tylko (z tego co na
    necie znalazlem) to przy macro n78 wygrywa...

    a moze jakas inna?