  • 1. Data: 2021-07-10 16:54:50
    Temat: nowa fabia
    Od: Peter <p...@o...pl>

    Skonfigurowałem sobie na stronie niemieckiej (na pl jeszcze nie ma) nową
    fabię w prawie podstawowej wersji ambition i szok 80tys zł

    absolutnie podstawowa zerowa wersja zaczyna się od 63tys

    jaja jak berety

  • 2. Data: 2021-07-10 18:47:40
    Temat: Re: nowa fabia
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Skutek pandemii strachu? ;-)

    Dlaczego uważasz że robotnik na linii produkcyjnej nie powinien dostać
    podwyżki? ;-)

  • 3. Data: 2021-07-11 00:29:23
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 10.07.2021 o 18:47, _Master_ pisze:

    > Dlaczego uważasz że robotnik na linii produkcyjnej nie powinien dostać
    > podwyżki? ;-)

    Robotnik przy linii produkcyjnej to raczej tej podwyżki nie dostanie.

  • 4. Data: 2021-07-11 08:42:26
    Od: Peter <p...@o...pl>

    W dniu 2021-07-10 o 18:47, _Master_ pisze:
    > Skutek pandemii strachu? ;-)
    >
    > Dlaczego uważasz że robotnik na linii produkcyjnej nie powinien dostać
    > podwyżki? ;-)

    robotnik dostał 140zł podwyżki

    VW osiągną w 2020 r średni limit 99.8 g/kg CO2 i zapłacił przez to
    100mln_Ero kary

  • 5. Data: 2021-07-11 10:23:17
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-11-lipca-2021 o 00:29, nadir pisze:

    > Robotnik przy linii produkcyjnej to raczej tej podwyżki nie dostanie.

    OCZYWIŚCIE.

    Teraz trzeba tylko popatrzeć kto na PANDEMII STRACHU ZAROBIŁ ;-0)

  • 6. Data: 2021-07-11 11:22:10
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Jul 2021 16:54:50 +0200, Peter napisał(a):

    > absolutnie podstawowa zerowa wersja zaczyna się od 63tys

    Dacia, któreś Suzuki i chyba ta Toyotka wielkości skutera są tańsze :)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2021-07-11 12:01:52
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 10.07.2021 o 16:54, Peter pisze:
> [...]
    > fabię w prawie podstawowej wersji ambition i szok 80tys zł
    >

    > absolutnie podstawowa zerowa wersja zaczyna się od 63tys

    Kupuje ktoś w ogóle te najsłabsze wersje, czy one są tylko dla picu,
    żeby w cenniku ładniej wyglądało? 15.5 sekundy do setki to jest żałosny
    wynik.

    Sam mam już trzecią Fabię, ale oczywiście mocniejszą.

    MJ

  • 8. Data: 2021-07-11 12:18:53
    Temat: Re: nowa PANDEMIA.
    Od: "RoKo" <k...@w...pl>

    Użytkownik "_Master_" <M...@...pl> napisał w wiadomości

    > na PANDEMII STRACHU

    To jest też PANDEMIA ŚMIERCI MILIONÓW ludzi
    I PANDEMIA ZACHOROWAŃ SETEK MILIONÓW ludzi.

  • 9. Data: 2021-07-11 12:24:18
    Od: Peter <p...@o...pl>

    > Sam mam już trzecią Fabię, ale oczywiście mocniejszą.

    w zapowiedziach pisali że będzie dostępny silnik 1.5 150KM

    ...ale nie jest...

    chyba ze względu na cenę :(

  • 10. Data: 2021-07-11 12:30:03
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-07-11 o 12:18, RoKo pisze:

    > To jest też PANDEMIA ŚMIERCI MILIONÓW ludzi

    Bredzisz.