  • 1. Data: 2009-07-28 11:20:58
    Temat: nowa strona prezydenta...
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    Nowa strona internetowa prezydenta za 350 tysięcy złotych
    http://wiadomosci.onet.pl/2016079,11,item.html

    "Prezydent RP Lech Kaczyński ma nową stronę internetową. Na razie dostępna jest
    wersja beta, ale są już w sieci pierwsze oceny - większość zdecydowanie
    pozytywna. Budowa i administrowanie strony do końca 2010 r. kosztować będą
    budżet państwa ponad 350 tysięcy złotych."

    350.000 dużo czy mało?

    "Jeśli do codziennego zajmowania się stroną będzie zaangażowanych kilka osób i
    ich wynagrodzenia wliczymy do kosztów Kancelarii Prezydenta, to cena wydaje się
    być tylko nieznacznie wygórowana."

    Co te osoby będą robić, skoro materiały i tak dostają z jakiegoś biura prasowego
    i mają super CMS?

    pozdrowki
    paweł

  • 2. Data: 2009-07-28 12:15:17
    Temat: Re: nowa strona prezydenta...
    Od: "toudidel" <t...@o...pl>

    Użytkownik "gardziej" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Co te osoby będą robić, skoro materiały i tak dostają z jakiegoś biura prasowego i
    mają super CMS?

    o to właśnie w biznesie chodzi - zarobić i się nie narobić...:)
    --
    td

  • 3. Data: 2009-07-28 12:32:55
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 28 Jul 2009 14:15:17 +0200, toudidel napisał(a):

    > o to właśnie w biznesie chodzi - zarobić i się nie narobić...:)

    O to właśnie w rządzeniu państwem chodzi - wydawać nie swoją kasę w
    ilościach dowolnych ;]

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2009-07-28 13:13:53
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

> [...]
    > cena wydaje się być tylko nieznacznie wygórowana."
    >
    > Co te osoby będą robić, skoro materiały i tak dostają z jakiegoś biura

    czlowieku, to nie jest strona dla firemki z podziemia... zanim zaczniesz
    pisac ze drogo, to przeczytaj http://bip.prezydent.pl/x.auction?id=20500155

  • 5. Data: 2009-07-28 13:27:26
    Od: "toudidel" <t...@o...pl>

    Użytkownik "mateusx6" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    i co w związku z tym dokumentem, bo nie rozumiem... mało jest firm, które to
    spełniają?
    --
    td

  • 6. Data: 2009-07-28 13:30:40
    Od: yew <y...@q...dude>

    > i co w związku z tym dokumentem, bo nie rozumiem... mało jest firm, które to
    spełniają?

    To, że to nie jest zamówienie na stronkę z panelem administracyjnym i
    cena nie jest aż tak wygórowana (o ile w ogóle jest wygórowana).

    --
    yew

  • 7. Data: 2009-07-28 13:32:28
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

    > i co w związku z tym dokumentem, bo nie rozumiem... mało jest firm, które
    > to spełniają?

    to moze przeczytaj jeszcze raz... i zastanow sie czy te 360tys to duzo..

  • 8. Data: 2009-07-28 13:38:15
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > czlowieku, to nie jest strona dla firemki z podziemia... zanim zaczniesz
    > pisac ze drogo, to przeczytaj
    > http://bip.prezydent.pl/x.auction?id=20500155

    Przeczytalem. 2 miesiace pracy 4-ro osobowego zespolu i 15 miesiecy
    utrzymania.

    sz.

  • 9. Data: 2009-07-28 13:49:36
    Od: Grzesiek <f...@i...tld>

    szomiz pisze:
    > Przeczytalem. 2 miesiace pracy 4-ro osobowego zespolu i 15 miesiecy
    > utrzymania.

    Do tego wykorzystali już istniejący CMS. Na dobrą sprawę nie musiało być
    dużo pracy.
    A utrzymanie dedyka? Widzę że wykupione w kei.

  • 10. Data: 2009-07-28 13:58:01
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    gardziej pisze:
    > Nowa strona internetowa prezydenta za 350 tysięcy złotych
    > http://wiadomosci.onet.pl/2016079,11,item.html

    to był przetarg. Sam chciałem w nim startować, gdyby nie jedno ale:
    firma startująca musiała się wykazać minimum dwoma realizacjami stron
    www na kwotę 100tys. zł netto każda.

    inne ceny pewnie były wyższe ...

    wojtek