  • 1. Data: 2007-02-15 20:15:09
    Temat: nowy FR w promocji , czy warto ??
    Od: Michal Sz <m...@f...com.pl>

    Dostałem dziś maila z informacją iż kończy mi się promocja i musze
    zadecydować.
    Mam w tej chwili FR za 1290zł netto, jakoś dział w miarę OK.

    Mam takie możliwości :

    W związku z terminem wygaśnięcia zawartej umowy promocyjnej na FR proszę
    o informację co dalej. Mamy 3 możliwości:
    1) przedłużenie na czas nieokreślony
    2) przejście na promocję start FR
    3) rezygnacja z usługi

    Ta usługa start FR jest tańsza niż miałem do tej pory tylko że SLA jest
    gorsze lub nie ma jej wcale, nie sprawdzałem.
    Pozostać przy cenie 1290 też mi się nie podoba w stosunku do cen NEO,DSL
    itp.

    Mam w związku z tym pytanie czy ktoś korzysta z promocji start FR,
    czy jest to usługa gorsza niż FR wcześniejszy ?

    Proszę o poradę musze dać odpowiedz.

    Michał Sz.

  • 2. Data: 2007-02-15 20:23:08
    Temat: Re: nowy FR w promocji , czy warto ??
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "Michal Sz" <m...@f...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Mam w związku z tym pytanie czy ktoś korzysta z promocji start FR,
    > czy jest to usługa gorsza niż FR wcześniejszy ?

    To co opisujesz to kwestie marketingowe, sama usluga jest ta sama,
    wiec SLA itp nie pogorsza ci sie, za to bedziesz placil mniej i bedziesz
    znowu uwiazany lojalka (o ile dobrze kojaze ta promocje:)

  • 3. Data: 2007-02-15 20:24:50
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Michal Sz napisał(a):
> [...]
    > gorsze lub nie ma jej wcale, nie sprawdzałem.
    > Pozostać przy cenie 1290 też mi się nie podoba w stosunku do cen NEO,DSL
    nie ma SLA, jest SLA progress na CPE

    > Mam w związku z tym pytanie czy ktoś korzysta z promocji start FR,
    > czy jest to usługa gorsza niż FR wcześniejszy ?
    nie ma zadnej różnicy

    > Proszę o poradę musze dać odpowiedz.
    hmm, nie wiadomo jak to będzie..
    ja jednak nie spodziewam sie spadku FRów..
    raczej ATMy będą tanieć.. takie jest moje zdanie.

    --
    pozdros
    icek

  • 4. Data: 2007-02-15 20:27:18
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "icek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie ma SLA, jest SLA progress na CPE

    > nie ma zadnej różnicy

    > hmm, nie wiadomo jak to będzie..
    > ja jednak nie spodziewam sie spadku FRów..
    > raczej ATMy będą tanieć.. takie jest moje zdanie.

    Juz stanialy, mam nowe ceny, port 3900,
    1Mb 120pln albo 100pln/Mb powyzje 20mb
    bez bgp

    tyle ze maluckich to nie tyczy ze wzgledu za oplate za port

  • 5. Data: 2007-02-15 20:37:37
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Radoslaw HORODNICZY napisał(a):
    > Użytkownik "icek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >>> 2) przejście na promocję start FR

    > Juz stanialy, mam nowe ceny, port 3900,
    mam cene 3700 za port
    > 1Mb 120pln albo 100pln/Mb powyzje 20mb
    > bez bgp
    mnie z BGP interesuje, to jakies 50zł za Mbit więcej :(

    --
    pozdros
    icek

  • 6. Data: 2007-02-19 12:18:21
    Od: glappo <g...@A...banita.SPAM.pl>

    Radoslaw HORODNICZY napisał(a):

    > Juz stanialy, mam nowe ceny, port 3900,
    > 1Mb 120pln albo 100pln/Mb powyzje 20mb
    > bez bgp
    za port 3100 zł netto + 80 zł netto za 1Mb przy 20Mb czyli suma 4700 zl
    netto (235zł za 1 mega)
    z papierem na 2 lata i oczywiscie bez bgp czyli to co zwa www.access

    > tyle ze maluckich to nie tyczy ze wzgledu za oplate za port
    ale w moim wypadku exatel wychodzi -/+ podobnie bo trza doliczyc swiatlo
    17km ktore kosztuje na poziomie portu atm

  • 7. Data: 2007-02-19 13:43:56
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "glappo" <g...@A...banita.SPAM.pl> napisał w wiadomości

    > za port 3100 zł netto + 80 zł netto za 1Mb przy 20Mb czyli suma 4700 zl
    > netto (235zł za 1 mega)
    > z papierem na 2 lata i oczywiscie bez bgp czyli to co zwa www.access

    No ale przeciez napisales dokladnie to co ja tylko ze ty uwzgledniles znizke
    :)