  • 1. Data: 2007-02-15 10:01:42
    Temat: specyfikacje
    Od: Krystian Rafałowicz <k...@i...pl>

    Witam serdecznie grupowiczów..
    Czy któryś z panow posiada albo wie skad można pobrać informacje o
    kosztach dzierżawienia łącza od danego operatora i kosztów przykładowych
    usług .
    Jezeli ktoś posiada jakieś zbiory proszę o przesyłanie pod adresk
    k...@w...pl
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-02-15 11:18:05
    Temat: Re: specyfikacje
    Od: "tt" <t...@s...pl>

> [...]
    > usług .
    > Jezeli ktoś posiada jakieś zbiory proszę o przesyłanie pod adresk

    A chcesz coś od kogoś wydzierżawić czy też jest Ci to potrzebne do jakiejś
    pracy?

  • 3. Data: 2007-02-15 13:49:05
    Od: Krystian Rafałowicz <k...@i...pl>

    Użytkownik tt napisał:

    > A chcesz coś od kogoś wydzierżawić czy też jest Ci to potrzebne do jakiejś
    > pracy?

    Do pracy a konkretniej do sprawozdania ..ale pogrzebałem na stronie TP
    SA i powygrzebywałem..