  • 1. Data: 2023-01-03 08:03:55
    Temat: nowy RX5600 XT poniżej 700 złotych (wydajność zbliżona do rtx 2060, RX6600)
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    https://forum.pclab.pl/topic/1360216-asrock-rx-5600-
    xt-challenger-od-astg-za-666z%C5%82/#comments

    https://xtg24.pl/pl/products/laptopy-i-komputery/pod
    zespoly-komputerowe/karty-graficzne/asrock-radeon-rx
    5600-challenger-d-6gb-cld-bulk-11562.html

    https://allegro.pl/oferta/asrock-radeon-rx5600-chall
    enger-d-6gb-cld-bulk-11688675057

    cena regularnie podnosi się i spada o 30 pln,

  • 2. Data: 2023-01-03 12:44:38
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    W dniu 03.01.2023 o 08:03, m4rkiz pisze:
> [...]
    >
    > https://allegro.pl/oferta/asrock-radeon-rx5600-chall
    enger-d-6gb-cld-bulk-11688675057

    > cena regularnie podnosi się i spada o 30 pln,

    1. Nie nowy a pokoparkowy
    2. Przeflaszowany bios pozwala rozpoznać kartę jako rx5600 xt,
    pytanie jako co wyszła z fabryki?
    3. Jak ktoś uważa to za okazję niech poczyta ze zrozumieniem
    dyskusję na forum pclab (pierwszy link).

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2023-01-03 15:16:12
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 03.01.2023 o 12:44, RadoslawF pisze:

> [...]
    > pytanie jako co wyszła z fabryki?
    > 3. Jak ktoś uważa to za okazję niech poczyta ze zrozumieniem
    > dyskusję na forum pclab (pierwszy link).

    dokładnie do tego punktu powinieneś się zastosować bo bredzisz

  • 4. Data: 2023-01-03 16:45:39
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 03.01.2023 o 15:16, m4rkiz pisze:
> [...]

    karty są nowe
    DEDYKOWANE do koparek, ale NOWE

    przeflashowany bios pozwala dodatkowo podnieść zegary

    karta wyszła z fabryki jako RX5600

    https://www.techpowerup.com/gpu-specs/asrock-challen
    ger-d-rx-5600-xt-oc.b8309

    pclab (pierwszy link).

    żeby mieć czelność kazać komuś czytać ze zrozumieniem samemu wprowadzając
    dezinformację to
    naprawdę trzeba umieć zaszaleć

  • 5. Data: 2023-01-03 18:21:36
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    W dniu 03.01.2023 o 16:45, m4rkiz pisze:

> [...]
    >
    > żeby mieć czelność kazać komuś czytać ze zrozumieniem samemu
    > wprowadzając dezinformację to naprawdę trzeba umieć zaszaleć

    Tak jak ty?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2023-01-04 08:00:00
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 03.01.2023 o 18:21, RadoslawF pisze:

    > Tak jak ty?

    zajebisty argument, wygrałeś dyskusję

    w przeciwieństwie do ciebie mam tą kartę w rękach, widzę że pcb, chłodzenie, śledź
    jest
    fabrycznie nowe, o czym zresztą piszą na pclabie

    widzę jak przedstawia się w systemie i dlaczego warto podkręcić zegary, o czym
    zresztą
    piszą na pclabie

    podrzucam fajną ofertę bo było ostatnio kilka pytań ogólnych o karty - wątki z 6 i 20

    grudnia, stosunek wydajności do ceny jest tu rewelacyjny i nawet bez grzebania karta
    przeskakuje 1060 6GB i nawiązuje wyrównaną walkę z RTX 2060, ale w przeciwieństwie do

    wymienionych ma 2 letnią rękojmię od firmy obecnej już parę lat na rynku - nowa 1060
    czy
    2060 od firmy kosztuje co najmniej dwa razy więcej

  • 7. Data: 2023-01-04 08:45:59
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-01-04, m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:
> [...]
    > wymienionych ma 2 letnią rękojmię od firmy obecnej już parę lat na
    > rynku - nowa 1060 czy 2060 od firmy kosztuje co najmniej dwa razy

    To gdzie jest myk? Ile ona jest tańsza od takiej samej w detalu? A nie
    ma możliwości, że wszystko nowe za wyjątkiem samego gpu?

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2023-01-04 10:05:24
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > To gdzie jest myk? Ile ona jest tańsza od takiej samej w detalu? A nie
    > ma możliwości, że wszystko nowe za wyjątkiem samego gpu?

    myk jest taki że te egzemplarze to oem przygotowany z myślą o kopaniu eth, niższe
    zegary
    gpu w biosie, bo tam się liczy tylko pamięć, brak kolorowego pudełka, akcesoriów oraz

    gwarancji producenta - jest tylko rękojmia sprzedawcy

    teoretycznie to wszystko jest możliwe, w tym to że krzem jest używany, ale jak na
    razie
    nie ma żadnych podstaw żeby tak uważać