  • 1. Data: 2022-12-26 12:32:13
    Temat: nvme w slocie pcie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    jest sobie nvme na pcb w slocie pcie

    Wiadomo, że jeśli stary BIOS go nie widzi to taki dysk nie zabootuje.
    Dostaniemy komunikat no disk.

    Teraz wsadzamy dysk SATA uefi gpt z systemem
    za pomocą EasyBCD dopisujemy drugi dysk nvme do menu
    i dupeczka przy bootowaniu otrzymujemy BSOD.

    Czy bootloader na SATA też nie potrafi znaleźć tego nvme?

    --
    Piter

    Miłość i wojna są jak s. Przychodzą znienacka.
    https://www.youtube.com/@hromadske_ua/videos

  • 2. Data: 2022-12-26 12:51:50
    Temat: Re: nvme w slocie pcie
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2022 11:32:13 GMT, PiteR napisał(a):

    > Czy bootloader na SATA też nie potrafi znaleźć tego nvme?

    Jaki bootlader? U mnie grub zainstalowany na SATA umie zabutować z dysku
    nvme.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2022-12-26 12:54:15
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2022 11:32:13 GMT, PiteR napisał(a):

    > Czy bootloader na SATA też nie potrafi znaleźć tego nvme?

    U mnie grub zainstalowany na dysku SATA umie zabutować z dysku
    nvme który jest w slocie PCI-E.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2022-12-26 14:12:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:7gsnkp4ap4xo$.1tsdd9hc4aq8l$.dlg@40tude.net>
    user Jacek Maciejewski pisze tak:

    > Jaki bootlader? U mnie grub zainstalowany na SATA umie zabutować z
    > dysku nvme.

    no chyba bootlader z w10? nie znam sie.

    albo może ten system z nvme się niepoprawnie instaluje z Rufusa
    i po zabootowaniu pokazuje tylko BSOD zamiast pójsc dalej.

    Spróbuje jeszcze wsadzić tam dysk nvme który 100% się uruchamia na
    innym kompie.