  • 11. Data: 2016-08-15 09:08:05
    Temat: Re: o kur... a wolność europejska
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 14 sierpnia 2016 20:06:14 UTC+2 użytkownik platformowe głupki
    napisał:
    > w lokalu istniejącym ku czci unii europejskiej spaliła się żarówka...
    >
    > no żesz ch...
    >
    > problem jest taki, że europa zainstalowała tam lampy do żarówek z małym
    > gwintem...
    >
    > tak to bym się nie pierdolił wsadził normalną żarówkę i już, a tu masz...
    To wsadź w czym masz problem?
    > http://allegro.pl/zarowka-e14-10-led-swieczka-smd-3w
    -250l-maly-gwint-i6057741845.html
    Kolega z PIS mi taki link podesłał
    http://allegro.pl/oswietlenie-zrodla-swiatla-10774?a
    _enum%5B16085%5D%5B4%5D=4&a_enum%5B24232%5D%5B6%5D=6

    > zagadnienie: co kupić, żeby z takiego gwintu wycisnąć największą
    > jasność, bez obawy o stopienie obudowy lampy?
    Nikt z PISu nie napisał na lampie jakiej maks. mocy żarówkę użyć?

  • 12. Data: 2016-08-15 13:00:53
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    wiem, że proszę o wiele, ale mógłbyś rzucić przykładami na allegro?

  • 13. Data: 2016-08-15 13:03:52
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a no nie napisał, lampa zamontowana w typowy dla ekspertów po/eu sposób,
    przytwierdzona do żelbetonu gwoździami 3 cale średnicy...

    czyli na przykład która lepsza:
    http://allegro.pl/zarowka-swieca-tradycyjna-25w-40w-
    60w-e14-swieczka-i5884268471.html

    http://allegro.pl/y109-zarowka-swieczka-led-smd-7w-e
    14-b-ciepla-bial-i6237683850.html

    czy te ledowe to w ogóle się jakoś mocno grzeją?

  • 14. Data: 2016-08-15 13:04:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Aug 2016 20:05:48 +0200, platformowe głupki napisał(a):
> [...]
    >
    > zagadnienie: co kupić, żeby z takiego gwintu wycisnąć największą
    > jasność, bez obawy o stopienie obudowy lampy?

    No ale w czym problem ?
    Zastepuje zarowke 25W ... no chyba, ze miales 40W ...

    J.

  • 15. Data: 2016-08-15 13:05:54
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    chyba nie przeczytałeś całego mojego posta,
    pytałem co wybrać, aby uzyskać największą jasność?

    żarówki mają 60W a LEDy 7W, czy dla Ciebie nie ma tu jakiejś
    niejasności? bo dla mnie jest

  • 16. Data: 2016-08-15 13:10:09
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    co Panowie myślą o tej:
    http://allegro.pl/zarowka-banka-globe-led-e14-9w-800
    lm-ciepla-zimna-i5900569117.html

  • 17. Data: 2016-08-15 14:30:20
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *platformowe głupki* napisał(-a):

    > zagadnienie: co kupić, żeby z takiego gwintu wycisnąć największą
    > jasność, bez obawy o stopienie obudowy lampy?

    gumowy młotek

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 18. Data: 2016-08-15 16:47:21
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    > gumowy młotek
    A nie lepiej lampki choinkowe kilka kompletów i opierdzielić dookoła okien i
    pod sufitem - równomierna jasność i rozkład ciepła a niedługo święta to
    będzie jak znalazł :P

  • 19. Data: 2016-08-17 18:12:50
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    podobno żarówki ledowe strasznie migają?
    prawda to? konkretnie ta z linku powyżej miga czy nie?

  • 20. Data: 2016-08-17 19:19:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 Aug 2016 18:12:50 +0200, platformowe głupki napisał(a):
    > podobno żarówki ledowe strasznie migają?
    > prawda to?

    Niektore strasznie, niektore prawie wcale.

    > konkretnie ta z linku powyżej miga czy nie?

    A skad mamy wiedziec ?
    Sprzedawcy sie spytaj, najwyzej zwrocisz.

    J.