  • 1. Data: 2023-05-04 22:22:43
    Temat: obejrzałem się za nową Dacią
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    mimowolnie

    Większość Polaków uciekła już do Polski leżeć do góry wentylem
    Zmęczoni Kapitalizmem cz.3 a Rumunów w pracy wciąż przybywa
    Angielski dobry. Rumunka-cieć nawet bardzo dobry.

    To się nazywa mieć ambicję.

    A Dacia powstała dopiero w 1966r, kurwa.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 2. Data: 2023-05-05 12:16:09
    Temat: Re: obejrzałem się za nową Dacią
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 04 May 2023 21:22:43 +0100, PiteR wrote:
> [...]
    > Angielski dobry. Rumunka-cieć nawet bardzo dobry.
    >
    > To się nazywa mieć ambicję.
    > A Dacia powstała dopiero w 1966r, kurwa.

    Tu nie ma nic z ambicji.
    Fabryka sie sprzedała i Francuzi teraz eksploatują biednych Rumunów.

    Chwilowo im widac pasuje utrzymac nazwę Dacia.
    Tak jak VW Skodę.

    Za Rumunii mieli licencje na Renault 12, potem na Citroena.

    No coz - my sie mozemy pochwalic tylko Syreną ...

    J.

  • 3. Data: 2023-05-05 22:22:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1wl7wl3cbkp7x.5qvusy91rork.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > No coz - my sie mozemy pochwalic tylko Syreną ...

    no i jeszcze Krabem :)

    i Borsukiem

    https://youtu.be/iut8oiAlzX8?t=96

    z czasem opanujemy i tłoczenie cieńszej blachy.

  • 4. Data: 2023-05-05 23:23:44
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 05.05.2023 o 22:22, PiteR pisze:

    > no i jeszcze Krabem :)
    >
    > i Borsukiem

    W borsuku ma być polska wieża, a w krabie co jest polskiego?
    Poza załogą. :-) Ale to też już tylko w połowie.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2023-05-06 00:38:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u33s3j$sjg$2$Radoslaw@news.chmurka.net>
    user RadosławF pisze tak:

    > W borsuku ma być polska wieża, a w krabie co jest polskiego?

    różaniec

  • 6. Data: 2023-05-06 07:29:13
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 06.05.2023 00:38, PiteR wrote:
    > in <news:u33s3j$sjg$2$Radoslaw@news.chmurka.net>

    > różaniec

    No i pewnie jeszcze Biblia, skoro żołnierze byli podobno odgórnie
    przymuszani do udziału w Narodowym Dniu Czytania Pisma Świętego.
    Widocznie wśród cywili było za mało chętnych. :-D

  • 7. Data: 2023-05-06 08:35:31
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-05-05 o 23:23, RadosławF pisze:

    > W borsuku ma być polska wieża, a w krabie co jest polskiego?

    W sensie konstrukcji czy konstrukcji i wykonania?
    Bo we wnętrzu sporo elementów elektrotechniki
    jest polskiej konstrukcji i polskiego wykonania.

  • 8. Data: 2023-05-06 10:59:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u34se4$kdi$1$cef@news.chmurka.net>
    user cef pisze tak:

    > W sensie konstrukcji czy konstrukcji i wykonania?
    > Bo we wnętrzu sporo elementów elektrotechniki
    > jest polskiej konstrukcji i polskiego wykonania.

    no ale wiesz silnik obcy, armata obca
    chasis od koreańczyków

    jesteśmy dobrym integratorem w tym przypadku
    chociaż to.

  • 9. Data: 2023-05-08 13:16:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 05 May 2023 21:22:21 +0100, PiteR wrote:
    > in <news:1wl7wl3cbkp7x.5qvusy91rork.dlg@40tude.net>
    >
    > no i jeszcze Krabem :)

    Angielska armata na koreanskim podwoziu.

    > i Borsukiem
    > https://youtu.be/iut8oiAlzX8?t=96

    No, zobaczymy. Bo dwie główne wersje widzę takie:
    -okaże się, ze nie wyrabia i kupimy koreanskie,
    -kupimy koreanskie nie wiadomo dlaczego
    :-(

    > z czasem opanujemy i tłoczenie cieńszej blachy.

    Nie potrafilismy i kupilismy licencje na Rosomaka.

    J.