  • 1. Data: 2023-04-28 09:03:29
    Temat: Jak wygląda przejezdność obwodnicy szczecina?
    Od: scobowski <s...@g...com>

    Hej!
    Od 3 lat prawie zawsze trafiałem na jakieś roboty drogowe jadąc S3->S6
    albo S6->S3 w okolicy Szczecina; generowało to korki w dniach "wymiany
    turnusów", z postojem albo koniecznością objechania przez Szczecin włącznie.
    Jak obecnie wyglądają okolice stolicy paprykarzu? Dalej kopią coś na
    węzłach, są jakieś zwężenia?

  • 2. Data: 2023-05-14 00:25:53
    Od: scobowski <s...@g...com>

    W dniu 28.04.2023 o 09:03, scobowski pisze:
> [...]
    > włącznie.
    > Jak obecnie wyglądają okolice stolicy paprykarzu? Dalej kopią coś na

    Noo, kurde, dzięki. Jesteście megaaprzydatni.
    To sam odpiszę; w trasie "na majówkę" - standardowo, jakiś burak nie
    potrafił utrzymać nerwów na wodzy i się roz*ał z jakims innym, tworząc
    10-kilometrowy korek na obwodnicy Szczecina. Szczęśliwie - przepuściłem
    w tworzącym się korku drogowców, którzy za 10 minut na węźle zepchnęli
    nas na węźle na krajówki, i nie musiałem stać 5h w korku na S-ce ;)
    Całkiem oficjalnie: pierdolę S3 i S6.
    Z majówki wracałem krajówkami "pionowo w dół" z Kolbergu - w 4h dotarłem
    do domu; 100Km mniej, niż jadąc S6/S3/A2, czas ten sam, ale zużycie
    zupy: 7/100 (kontra 8 na "S-kach"). Ten sam czas, 100PLN na zupie mniej,
    zawalidrogi mnie nie stresowały, bo jechałem furką żony (700Nm).

  • 3. Data: 2023-05-14 08:01:12
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-05-2023 o 00:25, scobowski pisze:

> [...]
    > potrafił utrzymać nerwów na wodzy i się roz*ał z jakims innym, tworząc
    > 10-kilometrowy korek na obwodnicy Szczecina.

    I tego się chciałeś dowiedzieć z grupy z kilkudniowym wyprzedzeniem?

  • 4. Data: 2023-05-15 13:42:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 14 May 2023 00:25:53 +0200, scobowski wrote:

    > Noo, kurde, dzięki. Jesteście megaaprzydatni.
    > To sam odpiszę; w trasie "na majówkę" - standardowo, jakiś burak nie

    A innych robót nie było?

    To moze jeszcze będą :-)

> [...]
    > w tworzącym się korku drogowców, którzy za 10 minut na węźle zepchnęli
    > nas na węźle na krajówki, i nie musiałem stać 5h w korku na S-ce ;)

    Dotyczy kazdej autostrady/S-ki.
    Przyjdzie wypadek, nie ma gdzie uciec.
    Zawrócic? Wycofac na wstecznym?

    A te wypadki ... bywało ze w radiu chyba codziennie slyszalem o A4.

    Ale A4 dluga, a wypadek sprzątają po pewnym czasie ... nie

> [...]
    > zupy: 7/100 (kontra 8 na "S-kach"). Ten sam czas, 100PLN na zupie mniej,
    > zawalidrogi mnie nie stresowały, bo jechałem furką żony (700Nm).

    A dokąd trasa?
    Bo w majówke ruch moze byc wiekszy, i predkosc 70 wyjdzie, a
    wyprzedzic sie nie da ...

    J.