  • 1. Data: 2016-06-02 14:09:00
    Temat: obudowa na 2 * HDD 3.5 ze złączem SATA
    Od: ww <w...@o...pl>

    Witam. Szukam obudowy do wrzucenia 2 dysków. Nie chodzi mi jednak
    o żadne skomplikowane urządzenie/kontroler tylko zwykłe pudełko do
    estetycznego i bezpiecznego zamknięcia 2 dysków 3.5. Do komputera
    chciałbym to podpiąć najzwyklejszymi kabelkami SATA. Wszystko co widzę
    to albo USB, albo jakieś skomplikowane urządzenia w chorych cenach. A
    ja chce po prostu obudowę. I od razu zaznaczam, że nie interesuje
    własnoręczne zrobienie z pudełka po margarynie.

    Ktoś coś podpowie ?

  • 2. Data: 2016-07-14 18:49:00
    Temat: Re: obudowa na 2 * HDD 3.5 ze złączem SATA
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Poszukaj na amazon.com w pierwszym podejściu, lub na ebay.com
    Słowa kluczowe to: HDD external enclosure replicator eSata 2x 3.5''
    Z tym, że zapewne taniej kupić niezamykane "podstawki" na dwa dyski, niż "zamykaną
    estetyczną obudowę" (a co z wentylacją chociażby?).

    -----