  • 11. Data: 2023-06-01 22:28:11
    Temat: Re: ogladanie filmów w smartfonie - nie jest mozliwe
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Eneuel w news:u5arnl$l2l$1$Eneuel@news.chmurka.net
    > "1634Racine"
    > xbrowser - mini & super fast
    > Widzę co najmniej dwie -- mam tę z ~granatowym krzyżem.

    i to dziala, zero zaciec! na ok 10 filmach losowych sprawdzilem, nie wiem,
    ktore byly mp4, a ktore mkv, moze np na mkv rozlozyc sie, ale poki co -
    xbrowser dziala.
    thx.

    nic nie czytalem o xbrowser, ciekawe co to za cudo. Jest mozliwe, ze ma w
    srodku cos czego nie maja inne przegl., np. jakies wtyczki-kodeki. Nie wiem,
    ledwo rzucilem okiem, najpierw podziwialem, ze video chodzi :)
    I ciekawe, czy sa jeszcze jakies inne przegl., byc moze tak samo
    "popularne", jak xbrowser, na ktorych filmy pojda.

  • 12. Data: 2023-06-02 01:21:49
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    1634Racine w news:u5auuh$mlo$1$ladida@news.chmurka.net
    [.........]
    > I ciekawe, czy sa jeszcze jakies inne przegl., byc moze tak samo
    > "popularne", jak xbrowser, na ktorych filmy pojda.

    np.
    phoenix
    hi browser
    mint

    okazalo sie, ze szukajac w mniej popul. przegladarkach (chyba jednak
    phoenix, mint nie sa popul.), mozna cos jeszcze doszukac.

  • 13. Data: 2023-06-03 20:36:45
    Temat: Re: Re:ogladanie filmów w srałoFUnie - nie jest mozliwe
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    puFFpuFF w news:u5a15i$4mab$1@paganini.bofh.team
    [...........]
    > Pisz na: i...@a...net
    > 1928 E. Highland Ave. Ste F104 PMB# 255
    > 85016 Phoenix (Arizona, USrael)

    napisalem nizej, ze cos tam skrobnalem do nich na powyzszy adres, ale
    przeciez z whois jasno wynika, ze:
    to bez sensu, po pierwsze ten adres mailowy jest od czapy, wlasciciela
    domeny maskuje specjalny administrator PrivacyGuardian.org, zas registrar =
    namesilo.com <--- w tej firmie jest zarejestrowana domena alterkino.
    Kontakt z wlascicielem domeny (rejestrujacy) _tylko_ przez formularz na
    stronie PrivacyGuardian.org (a nie i...@a...net, czy golebiem do
    Arizony :)
    - ale komu by sie chcialo dalej to rozpracowywac, skoro juz mam przegladarki
    mobilne dzialajace na te pliki filmowe....

  • 14. Data: 2023-06-03 22:12:05
    Temat: HORROR głupota -> Re: oglądanie filmów w smartfonie - nie jest możliwe
    Od: watapatatabysany <w...@p...no.net.no.site.no.network>

    ąćęłńóśźż wrote:
    > Brak kodeka?

    BULLSHIT (nie z tej ziemi (dla aktualnego przypadku z wątka))!

    // akurat zawitałem do dziupli (z długiej podroży) //

    Sługus alterkinoonet wysyła na zlecenie biorcy TYLKO pliki *MP4* !

    Strumień bazujący na QuickTime hierarchiczno-segmentowy *MP4*

    Pliki MP4 mogą przechowywać treści multimedialne w postaci wielu ścieżek
    audio i wideo, a także napisów, grafiki 2D i 3D. Te treści można następnie
    odtwarzać lokalnie za pomocą odpowiedniego oprogramowania lub przesyłać
    strumieniowo przez sieć.

    Jeszcze raz powtórzę, PROBLEM jest wynikły z docelowego usługodawcy (jevv: server).

    Sługa pobiera NAGŁÓWEK przeglądarki i za pomocą skryptów języka programowana java
    wysyła do bazy danach (najczęściej na innym słudze) zlecenie, ale zlecenie dla
    niektórych przeglądarek jest niewłaściwie interpretowane i tu jest właśnie
    problem.

    Przykładowo jak wyglądają NAGŁÓWKI zleceń do usługodawcy (jevv: server) wysyłane
    przez zleceniodawce przeglądarką teleSraj'a czy stacjonarnego bitMłyna:

    TeleSraj

    Wersja ruchoma (mobilna)

    HTTP_USER_AGENT: Mozilla/5.0 (Android 13; Mobile; rv:109.0) Gecko/113.0
    Firefox/113.0

    ten sam TeleSraj

    Wersja pulpitowa (pełna rozdzielczość liniowa)

    HTTP_USER_AGENT: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:109.0) Gecko/20100101
    Firefox/113.0

    BitMłyn

    Wersja stacjonarna (bitMłyn)

    HTTP_USER_AGENT: Mozilla/5.0 (X11; BSD amd64; rv:28.0) Gecko/20230101 Firefox/108.0

    HTTP_USER_AGENT -> agent użytkownika, czyli transmisja danych (hipertekst) na
    warstwie aplikacji.

    W lokalnej sieci posiadam sługę zastępce (jevv: proxy), który maskuje wszystkie
    ustrojstwa "teleSrajne" czy "bitMłynarskie" itp. i nie mam jakichkolwiek z
    czymkolwiek problemów!

    Kwintesencja: na lamach p.m.t.g panuje dziecinada!

    --
    watapatatabysany

    https://www.youtube.com/watch?v=HwABGNiEIA4&t=84s

  • 15. Data: 2023-06-03 22:35:58
    Od: watapatatabysany <w...@p...no.net.no.site.no.network>

    1634Racine wrote:
    > juz mam przegladarki

    Ja takimi DZIKIMI domenami (sługusami) "nie zawracam sobie głowy", nie mam
    na to czasu (oglądać bajeczki) oraz jakiejkolwiek ochoty na nie.

    Jest trochę profesjonalnego badziewia (net?lix, ama?zon, media?hekviewweb) i
    tym tez "nie zawracam sobie gitary" (pomimo 'abo', (wizytujący tym się zajmują)).

    Idę / jadę i spotykam się *bezpośrednio* z "filmoTwórcami"... ... ...

    --
    watapatatabysany

    https://youtu.be/gH9A29hr5ig <- REZUNY

  • 16. Data: 2023-06-04 00:19:05
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    watapatatabysany w news:u5g6qm$3lbka$1@faro.eternal-september.org
> [...]
    > jakichkolwiek z czymkolwiek problemów!
    > Kwintesencja: na lamach p.m.t.g panuje dziecinada!

    fakt, jest cos na rzeczy z ua.

    sa przegl. mobilne, ktore nie widza video na alterkino i sa widzace
    (oczywiscie ua maja do podgladniecia). Nie moge (nie potrafie, moze
    chwilowo) zmienic ua mobilnym slepym na video, na ua z tych widzacych.

    ale:
    na laptopie pozyczylem ua z widzacej przegladarki:

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko)
    Chrome/86.0.4240.198 Safari/537.36

    i wklepalem jako nowe ua do przeglad. slepej na video
    - owidziala czesciowo: co prawda player nadal nigdy nie dziala, ale IDM
    (internet download manager) odzywa sie i chce video sciagac.
    sprawdzone na szybko na ok. 15 filmach. Zdarzyly sie z 3 gdzie IDM milczal.
    czyli sama zmiana na wlasciwy (np. powyzszy) ua b. pomaga, ale tylko dla
    download.

  • 17. Data: 2023-06-04 18:08:00
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 1 cze 2023 o 22:28, 1634Racine pisze:

    > i to dziala, zero zaciec! na ok 10 filmach losowych sprawdzilem, nie
    > wiem, ktore byly mp4, a ktore mkv, moze np na mkv rozlozyc sie, ale poki
    > co  - xbrowser dziala.
    > thx.

    Proszę.

    > nic nie czytalem o xbrowser, ciekawe co to za cudo. Jest mozliwe, ze ma

    Wybrałem ją przed laty, bo wówczas była bardzo oszczędna.

    Chyba też przyokazyjnie zaoferowała jakiś ściągacz, wielowątkowo
    ciągnący pliki -- choćby mapy niemal wprost do katalogu OsmAnda.
    (niemal -- bo w necie są skompresowane, więc trzeba je było
    rozkompresować po ściągnięciu; gdyby nie ten problem -- można
    by było ustawić harmonogramem bezobsługowe, cykliczne ciągnięcia,
    choćby comiesięczne, wprost do katalogu OsmAnda)

    Głównym problemem był akumulator i karta pamięci -- ciągnięcie
    plików z netu ciągnęło też niemiłosiernie prąd. Można było ustawić
    graniczną wartość -- %% akumulatora. Można było nawet zrestartować
    telefon -- po restarcie ściągacz kończył, co wcześniej zaczął...
    Nawet instalki partycjonerów pod Win i instalki W10 tak ściągałem...
    (szybko, gładko -- bezproblemowo, z dowolnego miejsca, via LTE czy WiFi)

    Wszystko było dobrze do czasu AsusaMaxa -- później pojawiły
    się jakieś problemy, więc zrezygnowałem z tego ściągacza...

    Teraz ściągam mapy do Osmanda czym popadnie...
    (znacznie rzadziej niż kiedyś -- niż na Asusa)
    Takoż z innymi plikami...

    Problemem też jest komunikacja Redmi-PC.
    - Można przewodowo, ale tego nie lubię.
    - Można serwerami FTP odpalonymi na smartfonie,
    ale pojawiają się dziwne błędy.
    - Można słać via FTP na zewnętrzny serwer -- ślę
    na Diabła, skąd zabieram też via FTP...
    Bywa, że i tu pojawiają się dziwne problemy.

    Z Asusem takich problemów nie miałem -- używałem
    mikroskopijnego serwera FTP odpalonego na smartfonie.

    Klientem FTP jest u mnie Totalny Commander -- i na
    PeCecie, i na smartfonie.

    -=-

    Mam przewód z magnetyczną końcówką do łączenia Redmi z PC, ale tego nie
    lubię... Do łączenia i do szybkiej ładowarki... Nie ładuję Redmi szybko
    -- mam więc wpiętą ,,uniwersalną'' końcówkę, którą nie zdołam połączyć
    sygnałowo smartfonu z PC, ale do której mam masę przewodów... Redmi nie
    wymaga szybkiego ładowania -- codziennie wystarczy mu dołożyć od 25% do
    33%, co nie trwa długo... Bez ładowania może zwykle wytrzymać spokojnie
    2 dni -- póki nie jest drenowany... Drenowany (LTE, ekranem w słoneczny
    dzień, OsmaAndem, filmami, nawigacją) może zdechnąć już po 5 godzinach.
    Najgorszy jest ekran w pełnym słońcu!

> [...]
    > I ciekawe, czy sa jeszcze jakies inne przegl., byc moze tak samo
    > "popularne", jak xbrowser, na ktorych filmy pojda.

    Smartfon ma mały ekran -- poza tym jest bardzo użyteczny.

    -=-

    Zapewne jeszcze użyteczniejszy jest smartny zegarek, choć ma jeszcze
    mniejszy ekran niż smartfon. Właśnie rozglądam się za jakimś... Czy
    naprawdę niebawem smartfony znikną ze świata na rzecz okularów itp.?
    Może za jakiś czas wszczepiane będą wyświetlacze wprost do oczu?

    Zamiast słuchawek -- implanty połączone wprost z nerwowym układem.
    Może podobnie wyświetlaczami?... ;) W ogóle z pominięciem oczu...

    Co zwycięży? -- ,,wyzwalanie'' miast czy przebudowa/ulepszanie ludzkiego
    ciała?... Czy #$#@!@#$% Moskale nie mogą skierować swej życiowej energii
    na coś milszego niż równanie miast z ziemią i słanie ludzi do Allaha?...

    Komputer z lat osiemdziesiątych stał gdzieś na uczelni itp. miejscu...
    Można było co najwyżej pomarzyć o terminalu w domu...

    PeCet (czy inny Atarynek) stał/stoi w domu...

    Laptop można zabrać ze sobą poza dom...

    Smartfon zazwyczaj zabieramy -- jak dawniej zwykłą komórkę...
    Ale czasami zapominamy o nim... Czym wówczas zapłacić w sklepie?...
    [żydów nie ma -- na krechę nie dadzą w Biedronce...]

    Smartnego zegareczka trudno zapomnieć -- jest stale na ręce, jak
    niegdyś zwykły zegarek...

    Ale zegareczek też można/trzeba zdjąć... Gdyby tak implanty...

    [wreszcie węże nie zazdrościłyby ludziom możliwości egzystowania bez
    wygrzewania się... sprawiedliwości stałoby się zadość -- człek także
    musiałby co jakiś czas podładować swe akumulatorki, żeby żyć... może
    ludzie nosiliby na sobie solarne ubranka?...]

    Paluszek i główka to szkolna wymówka?

    Paluszkiem byłby akumulator a główką -- krzemowy procesor?... ;)

    [świat pękłby na dwoje -- jedni by jedli itp.; inni by: tworzyli,
    przebudowywali, marzyli, budowali...]

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 18. Data: 2023-06-04 19:32:49
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 1 cze 2023 o 19:29, ąćęłńóśźż pisze:

    > Brak kodeka?

    > -----

    H.265 kontra H.264?

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'