  • 1. Data: 2006-12-20 21:56:47
    Temat: onet.pl powered by home.pl ?
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    wszedłem na hosting onetowy i co czytam:

    http://hosting.onet.pl/3547,1247266,feature.html

    zobaczcie logo "powered by home.pl"

    ciekawe skąd to się wzięło ? to one nie ma własnego hostingu ?

    wojtek

  • 2. Data: 2006-12-20 21:59:25
    Temat: Re: onet.pl powered by home.pl ?
    Od: Tomasz Paszkowski <t...@o...pl>

    W artykule <emcbis$2e3i$1@news.trustnet.pl> crazy bejbi napisał(a):

    > wszedłem na hosting onetowy i co czytam:
    >
    > http://hosting.onet.pl/3547,1247266,feature.html
    >
    > zobaczcie logo "powered by home.pl"
    >
    > ciekawe skąd to się wzięło ? to one nie ma własnego hostingu ?

    ma ale widocznie w niektórych przypadkach opłaca się być operatorem virtualnym
    :-)

    --
    Asterisk + SS7, Cisco (ATM/BGP/FRAME-RELAY/PIX) - instalacja i konfiguracja

  • 3. Data: 2006-12-20 23:10:05
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Wed, 20 Dec 2006 22:56:47 +0100 I had a dream that crazy bejbi
    <t...@n...ma> wrote:
    >wszedłem na hosting onetowy i co czytam:
    >http://hosting.onet.pl/3547,1247266,feature.html
    >zobaczcie logo "powered by home.pl"
    >ciekawe skąd to się wzięło ? to one nie ma własnego hostingu ?

    Onet będzie wkrótce sprzedawał komórki, łącza itp. I to nie tylko oni,
    to samo będzie robić każdy większy portal, AFAIK to już są komórki
    mBanku :)

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 4. Data: 2006-12-21 09:00:12
    Od: Krzysztof Kudłacik <n...@w...pl>

    Dnia Wed, 20 Dec 2006 22:56:47 +0100, crazy bejbi napisał(a):

    > wszedłem na hosting onetowy i co czytam:
    >
    > http://hosting.onet.pl/3547,1247266,feature.html
    >
    > zobaczcie logo "powered by home.pl"
    >
    > ciekawe skąd to się wzięło ?

    Współpraca z home ma już AFAIK >3 lata, więc to żadna nowość ;]

    http://republika.onet.pl/

    --
    [stopka tymczasowa]